Kaneki is on.
Kaneki : Yoloo bitchess...shsjsndhdjd ...akajs ma comport ciudat ca nu e nimeni jaajajajajajjaa...hdudhdhgdb...hsjajs....acum pot face pe nebuhuhuhuhunuduhuhuhuhuh....Wtf..ce e cu mine..
AnonimPozitie is on.
AnonimPozitie: Heiiii Kenyyyy!!
Kaneki is tipping...
Kaneki: Cine esti??
AnonimPozitie: Cum sa nu stii cine este iubirica ta -_-..Shuu..of..of..Am schimbat numele ca sa nu iesi :33
Kaneki left the conversation and she moved in MEXIC .
AnonimPozitie: :| .....:((((((omgg inca mai am le parfumu tauu!!! Kentutaaa vino la mexicul meu!!!
Uta-Bunuc69 is on.
ToukaCurva is on.
Uta-Bunuc69: Ce dracu..cand intru eu intra si asta?? Cu ce drq ti.ai dat in cap? Cu peria din sarma??! :|
ToukaCURVA: Hohohohohohohooooo Uta...hooohohoooo cine dracu e curva aia din poza care te pandeste si sta langa tine?!!!! Spuneeee. Ma inseli cu jegoasa aia si rapanoasaa?!
Uta-Bunuc69 is tipping. ..
Uta-Bunuc69: Ceea ce ai zis tu . Curva aia din poza erai tu! Te holbai la mine cand imi faceam o poza .... langa una..necurva dar o sa devina si ai aparut tu cu moaca aia a ta :|
AnonimPozitie: Stiu cum este Touka :(( Pleaca si te lasa!!
AnonimPozitie change name in Shuu
ToukaCURVA: Mda Shuu:(. Eu stau si ma chinui cu Uta si el...
PlacintaVerde is on.
PlacintaVerde: Yumumumumumhumhummmmmmm! *-* Am muls o vaca si am fost la tara XD.
Uta-Bunuc69: Si acuma unde esti??
PlacintaVerde: Aaa paii noo problemm! Is la tine in baie . Ma lovira vaca ca am mulso prea tare si uita.ma la tine . Shhggggggg ... nu uita ca la 19:30 trebuie sa imi aduci mancarea. Apa nu e nevoie. Am laptele . Pup XD.
ToukaCURVA: =)))))
Shuu: :))
Uta-Bunuc69: BRBB!
ToukaCurva : Ai incurcat.o Juuzou..sotul meu o sa te omoare..
PlacintaVerde: Aaa lol nu...de ce sa o faca? Jajajajaaa . Îîiiiihhhhhh o my gad :OOOO .
ToukaCURVA: Cee?? Te.o prinss??
PlacintaVerde: Aaa lol, nu...Gasisaiii cevaaaaaaaa! UN SHĂPUNNN fac colectie :"3333333.
Shuu: Daca ai fii animalutul meu de plus te.as omora rapid :|
PlacintaVerde: Aaaa nu e problemaaaa!!!!!! Am fost si in casa ta XDDD Numai altare cu el...Dumnezeu sa il odihneasca..:(. Omgggg bate cineva la usa. Stai sa zic ca nu este vecinu acas'.
Uta-Bunuc69 is tipping. ..
Uta-Bunuc69: Deschidee usa de la baie!!! Ca nu am bani acum de ea daca o si sparg.
ToukaCURVA: Omggg uta fortosuu :33333!!!
PlacintaVerde :Aaaaa Utaaa tu eraii?? De ce nu ai zis asa! Te servesc cu lapte si oleaca de shăpun =DDDDD.
To be continue. ...
CITEȘTI
Tokyo Ghoul pe YAHOO
РазноеCred si eu ca are umor si e interesant. (Pamflet nu il luati in serios)