Kaneki is on.
Uta-Bunuc69 is on.
ToukaCurva is on.
ShuuLoveAltcineva is on.
ShuLoveAltcineva : Kentinutaaaaa :">! Iti dau slapii! Ma despart de tine....eu...m-am indragostit de Tokiya din Uta no prince-sama :>!
Uta-Bunuc69 : Kaneki ii brb ... Cine e ala...?
ToukaCurva is typing...
ToukaCurva: Oh Uta...Cum sa nu il stii pe Tokyia...Am fost prima sa iubita ^\\\^.
Uta-Bunuc69: Da...daca macar iti stia numele...Primul tau iubit a fost un urs de plus botezandul Uta frumosul.
ShuuLoveAltcineva: Liniste!!!!! Vorbeste Shuu pentru dragostea lui Tokyia!
Kaneki is typing...
Kaneki : Baaa Le panicke! AM REVENIT! Shuu nu ma mai iubeste?! De cand asteptam ziua asta...sa numai vie in baie la mine si sa imi smulga cate un fir de par dupa dus...
Uta-Bunuc69 : =))) Iti dai seama ca ai trimis pe mess nu?
ShuuLoveAltcineva : Ohh Kentuta...iti inteleg supararea...D-aia numai iau eu tigari Ken...:<.Nu fii suparat te inteleg...Sa nu ma suni seara cand o sa iti fie dor sa te strang in brate cu mainele mele protectoare..
Kaneki : Cat de siropos a sunat...O-O
ToukaCurva: Stii ce! Are dreptate Shuje! DE CE SA IL MAI IUBESC EU PE UTA DACA EL NICI NU SIMTE CEVA PENTRU MINE?!
Uta-Bunuc69 : Aveti nevoie de calmante..? Ca m-am cam mananca capul...A nu..defapt ma durea curul .. Ah ce dracu tastez! Ma doare in cur de tine! :))
Kaneki : =))) Buna asta!
ShuuLoveTokiya : I-am aflat id de mess! Ii dau invitee!
ShuuLoveAltcineva is change the name in Shuuta.
TokiyaRevelatie is enter the conversation.
Shuuta: Ohayou^^!!! :3
Kaneki : 0_0
ToukaCurva : Cat de feminin!!!! :D
Uta-Bunuc69 : :)))
TokiyaRevelatie : Da...?
Shuuta : Um...Hei Tokyi...:> Sunt eu..Shuuta...
TokiyaRevelatie : Aaaaaaa obsedata aia care imi trimite mesaje prin bilete.."Tokiya pielea ta miroase a sapun". Am inteles...miroase a sapun dar eu ma spal cu gel...
Shuuta : Oh nu Tokiya! :(( Nu poot! Numai suport! Eu...Nu te pot iubiii! Il iubesc pe Kentuta si sunt un barbat afemeiaaaattt:((!
TokiyaRevolutie : Esti gay?!
Shuuta : Da!
TokiyaRevolutie : Atunci maritate cu mine..pentru ca sunt si eu gay ♥!
ToukaCurva: 0.0
Kaneki : =)))
Uta-Bunuc69 : :)))))
CITEȘTI
Tokyo Ghoul pe YAHOO
De TodoCred si eu ca are umor si e interesant. (Pamflet nu il luati in serios)