#15

71 12 1
                                    

Shuu is on.
RizeMuah is on.
Yoshimura-old-swag is on.
Shuu: Buna!
RizeMuah is typing...
RizeMuah: Mersi mult boule!!! Am pierdut un duel cu un prost din cauza mesajului tau!
Yoshimura-old-swag is typing...
Yoshimura-old-swag: Banii smechere! Ce esti tu ma smecher ma?! Din cauza ta am pierdut un meci la LOL! !!! Sa iti fut o tentacula in cap!
Shuu: Scuzeeee! KANEKIII AJUTA-MAAA :(((( MA OMOARA ASTIAA!
PlacintaVerde is on.
PlacintaVerde is typing...
PlacintaVerde: Phahahahhahaha! Am ajuns in casa lui Andrei Versace si m-a invatat cum sa fiu mafiot :D! Yayaayayay!
Yoshimura-old-man: Si eu vreau sa fiu mafiot!! Sunt prea swag pentru voi! Te servesc cu o barabula  daca ma lasi sa fiu mafot  ca tine!
PlacintaVerde: Imi pare rău dar nu! Yo daca vin seara la tine ca drept mafiot o sa zici ca sunt Mos Craciun ufhgkjkj
Yoshimura-old-swag: Bai smechere! Esti smecher ma?! Eu daca iti dau o replică de swag o sa zici ca ai reduceri la Baumax!
PlacintaVerde: Noooooo. Acolo e casa mea :(. Nu ii spune lu Versace ca ii ma frend! În fiecare seara ii fur sapunu scump. Miroase asa de bineehhh....ahhh <3.....

Yoshimura-old-swag: Wtf smecheras mai esti....Are si sapun ma?!

PlacintaVerde is typing...

PlacintaVerde: Daaaaaa! Le-o luat din Germania de la o fabrica cunoscuta! Maine ma duce in Spania si a spus ca o sa ma duca la nu stiu ce productie sa il ajut sa faca bani!

RizeMuah: Nu vreau sa iti stric visele Juuzou...dar nu crezi ca e prea suspicios?!Adica sa te duci in Spania la nu stiu ce productie? Adica te duci la produs?!

PlacintaVerde: Pff..tu tot nu ai inteles! A spus ca e pestele meu dar eu iubesc pestele la gratar si prin urmare da...l-am lasat sa imi fie peste pentru ca iubesc pestii!

Shuu: Vai...ce minunat :*!Sper ca o sa va distrati in Spania! Stiu ca sunt niste capsuni foarte bune acolo! E clara treaba le adoor! Am fost si eu odata acolo la Ferentarii si am luat o cutie de capsuni de la un strain! Si cand le-am gustat....AHH! A FOST FABULOUS! MI SE TOPEAU IN GURA exact ca ciocolata cu putin Kaneki in el...Oh...

RizeMuah: Ferentarii in Spania? Sigur l-ai folosit bine in context?!

Shuu: Oh taci femeia care stie totul..Eu macar am avut ocazia sa gust superbele capsuni..tu stai acolo si croseteaza niste sosete pentru pisicile tale...

PlacintaVerde: Dupa spusele lui Shuu o sa ma duc cu Versace si o sa vizitez ferentari...hm...credca e un paradis :D!

Yoshimura-old-swag: Yo puradeilor....mai usor..sunt mai batran ca voi cu -6 ani.Respect! Dar sa lucrezi placinto??Serios?!

PlacintaVerde: Eu sa lucrez? Am glumit batrane...Nici nu stii ce i-as putea face acestui om...

Yoshimura-old-swag: Poftim?!

PlacintaVerde: Nimic! :D *fatza adorabila*

Yoshimura-old-swag: Aaaa nu, nu! Eu ma refer ca tu pe mine m-ai facut batran?! Cine e batran ma jmeckerasule?! :|

RizeMuah: Va rog baieti sa nu ne certam pe un chat ..

Yoshimura-old-swag: Ba pizda ma-ti tu m-ai injurat de mama ma?! Te tai ma! Te castrez! Daca nu imi aduci banii pana la 4 te castrez cu kebab-ul la gura ma!

RizeMuah: POFTIM?!

Yoshimura-old-swag: Oh scuze..chat gresit!

RizeMuah: :|


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tokyo Ghoul pe YAHOOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum