A douasprezecea conversatie

160 28 6
                                    

ToukaCURVA is on.
ToukaCURVA: ...
5 min. Later.
Uta-Bunuc69 is on.
ToukaCURVA : :"3...
Uta-Bunuc69 is typing...
Uta-Bunuc69 : De  ce dracu mai sunat la miezul noptii sa intru pe mess?????
ToukaCURVA: Ehhhh....eeee.....uhhhh...eeeeeee.............
Uta-Bunuc69: D-aia ma-ta iti zice sa nu te mai uiti la filme porno...si avea dreptate.  ACUM! ZIIIII ODATAAAAA DE CEEE MAIII SUNATTT SAAAA INTRUUU PEEEEE MESSS???
ToukaCURVA: Vroiam sa fim numai noi doi... :>
Uta-Bunuc69 is off.
ToukaCURVA: Dc dracuuu strici tot!!! Fmm! !!!
PlacintaVerde is on.
PlacintaVerde: Hei Touka. CE faci aici ...intrata pe mess....seara...
ToukaCURVA: ...O.O Juuzou..Nu tasta asa...faci sa imi sara inima ca la curva-.-...
PlacintaVerde: curva..? Nu era.." imi faci inima sa bata ca o curca??" .....
ToukaCURVA: AAAA...SCUZE AM GRESIT -.-..Ba tu nu esti Juuzou!!!
PlacintaVerde: De ce nu..? Asta nu inseamna ca sunt in baie la tine acum cu leptopu in mana si tastez...
ToukaCURVA: Ceeeeeee??????!!!! D-aia aud apa de la baie??? Credeam ca e de la vecinuuu :| . Ma Juu ma sperii.... zmr.. (za mor eu).
PlacintaVerde: Stai acolo dracu ca fac dus in plm. .. mi-au taiat apa astia ca nu am platit!
ToukaCURVA: AAAAAAA......O.O
PlacintaVerde : Da vezi...asta nu inseamna ca daca stau in baie la tine acuma...Ma si mut. .. Doamne. ...nu ca mau scos afara sau ceva....
ToukaCURVA: Aaaa... Da, daaa fa ce vrei cu cada mea. ..
PlacintaVerde : Am gasit niste chiloti...porti .....TANGA?!
ToukaCURVA: Aaaaaaa nuuuuu!! Nu te uita in sertarul de jos din dreapta de langa geam si aproape de usa care e acoperita cu un cersaf alb si are niste jucarii pe el cu pisicute!
PlacintaVerde is typing...
PlacintaVerde: UAUUU! Am gasit niste prastiiii colorateee :D!
ToukaCURVA: Alea-s...sutienele....m...e...
PlacintaVerde: UAUUU...Am ajuns in paradisul jucariilor! :D
ToukaCURVA: OMG.....OMGGGGGG....
PlacintaVerde: Am gasit ceva ce vibreaza... Asta poate sa imi fie sabia!  E lunga !!!!
ToukaCURVA : O.....fuck fuck fuck.......-.--.-.-.-.-.-.-........
PlacintaVerde: Touka cumva te dai cu capu de masa? Ca aud niste batai in ea din camera ta...:D Omg! Am gasit niste ...scrie Always..asta imi pot fii bandaje atunci cand ma ataca raufacatorul!
ToukaCURVA: Alea-s tampoane prostu dracuuu!! Nu imi mai umbla prin lucruri!!
ToukaCURVA is typing...
ToukaCURVA: Ba ce se aude????
PlacintaVerde: NU te ingrijora am alunecat pe gresia din baie! Dar.....AM ALWAYSSSS! MA APARA DE TOT CE E RAU TOT DACA AM FACUT BUBA!!!
ToukaCURVA: ...
PlacintaVerde: :O Am gasit niste spray de ninja!! REXONA !
ToukaCURVA: Aia e pentru subratt!!!
PlacintaVerde: Leelll...Da ai lucruri periculoase aici! Baie de ninja!
PlacintaVerde is typing...
PlacintaVerde: Ooooooooooooo!!! Pulbere magiiiiiicaaaaaa!!! SUGOIII ( UIMITOR) !!!!! Miroase bine....
ToukaCURVA: ALA E PARFUM!
PlacintaVerde : UAUUU am mai gasit niste licorii de supravetuireee!!! Toate culorilleeee!!! Ariell!! :| Traieste mica sirena aici...???? :( sincer se cam ineaca aici...cu tot sucu asta albastru...:| .
ToukaCURVA: ....
PlacintaVerde: Imi place aici! A locuit cumva Naruto aici???:D
ToukaCURVA: .....:|

NU UITATI! JUUZOU E PESTE TOT! NINJA.... TO BE CONTINUE...

Tokyo Ghoul pe YAHOOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum