ilk görüş -- bolum 1

73 8 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu hikaye inşalah tutar

Ben Sena Nur ama herkez bana Sena der. Neyse gelelim bugünün olayına ;

Üç yıl önce

Bu gün arkadaşım la buluşucam. Ayşe yi aradım .
" alo" " efendim sena " ' nerdesin kanka '' " yoldayim yaklastim bime " " Tamam bende çıkıyorum ." ve kapatim . Ayşe ile buluşup birlikte yeni yapılan parka gidicektik. ( basket sahasi odamin camindan cok rahat goruluyor.)

Nerde kaldi bu kız ya derken arkamdaki sesle irkildim " sonunda Ayşe hani aradığımda evden çıkmıştın. " " kankami gordum de bi konustuk o yüzden.' " tamam dedim .

Parka vardigimizda hava iyice sogudu fakat bunu aldirmadan gezmeye devam ettik. Aşağıdakı çocuk parkında bir kaç çocuk ve bizim yaşlarimizda görünen iki çocuk futbol oynuyordu. Bizde dönme dolaba binmek için gittik ve donme dolaba oturduk. Onlar oynarken bizde onları izliyorduk. Ama Ayşe bizim yaşımızda olan çocugu kesiyordu. Çocuk fena değildi aslında ama banane ya.
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
######################
" kanka gidelim artık lütfen. " "olmaz kanka ya bak kestiğim çocugun adı Arda. Gidip tanışsam mı? "" Kanka ben kaçar ya ben senin Ardayı kesmeni bekleyemem dedim." Öbürüde Akif."
Ya neden bilmem ama Arda ya her bakışımda nefret le bakıyorum neden neden neden!

#######

Eve geldiğimde yemek yedim ve yatmak için dişimi fırçaladim. Kendimi yatağa atım. Direk uyudum ama rüyamada Arda yı görmemle uyandim. Sesini bizim okuldan birine benzetmiştik. Hata aynısıydı. Neden onu düşünüyordum. Neden! Telefonumu yastığımın altindan çıkarıp saate baktım 3:30 olmuştu ama bn hal onu dusunmekten uyuyamamistim.

Sabah uyandığımda annem bime gidip ekmek almamı söyledi hadi ama saat daha 9:30 ve ben hala Arda nın sesine takıldım. Ve iç sesim
Bence gitmelisin belki oda orda olucak. Karşılaşıcaksınız
Kes sesini lutfen onu tanimiyorum bile bu bisey ifade etmez ayrica ondan nefret ediyorum.
Belki tanışırsınız. Bence gitmelisin.
Gitmicem iç ses sen git biraz daha uyu.
Anneme biraz daha uyumak istedigimi ve yorgun oldugumu soledim. Ardanin kafama takilmasini sağlayan şey neydi acaba.

UZAKTAN BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin