Bölüm 3

70 4 3
                                    


Yazarken bunu dinledim. Bu arada bu ilk kitabım ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum lütfen yanlışlarım olursa yada beğenmedikleriniz yorum yapın

Gece geç yatmıştım ama on dakikada bir gördüğüm kötü ruyadan dolayi uyaniyordum. Dua ediyordum. Her seferinde soğuk bir kis gunu, iliklerime kadar üşümüsüm , arkamdan gelen Arda'nin sesiyle bir anda cayir cayir yaniyordum. Bana sesleniyor fakat ben onu aldirmiyordum ve o da gelip arkamda duruyor. Arkamda durdugunu ayak seslerinden anliyordum. Elimi tutuyor ve kalbim sanki yerinden cikiyor. Tam onumu donuyorum ki bu sirada uyaniyorum. Bunlari yasamak istemiyordum. Ruyalar her ne kadar gercek olmaz diye bir gercek olsada panikliyordum.

Sinav ikinci saat olacakti ve hoca ders calismamaiza izin vermisti. Önumde matematikle ilgili kitaplar acik olsada benim aklim sadece dunku ruyadaydi. Zaten en yakin arkadasim Ela ' da hala gelmemisti. Sinavin zor olacagini soylemisti hoca. Hata bana "bence bu sinava calışmalısın çünkü öbür sınavlar gibi çalışmadan yapamazsın." demişti. Ben ise buna rağmen hiç çalışmamıştım. Ben bunları düşünürken kapı çaldı ve ardından açıldı. Gelen Ela'ydı "geç kaldığım için üzgünüm." dedi ve yanıma oturdu. " günaydin kankacım" dedi. Üzgün ve yorgun olduğumu belli etmemeye çalışarak " Günaydın"dedim. Bana baktı ve dediki " Noldu sana?" hemen cevap verdim " Hiç, hiç birşey." dedim. İnanmamış olacak ki kitaplara baktı ve bir anda kitapları kapattı. "Anlatıyorsun hemen şimdi." dedi. Kafamı tamam anlamında saladım. Ona döndüm sırtımı duvara yasladım. Buz gibi olan duvar üşümeme sebeb olsada bir süre sonra ısınırım düşüncesiyle yaslanmaya devam ettim. Kafamı aşağı eğdim. Sanki dokunsalar ağlayacaktım. " Ayşe'yle o günkü olayı biliyosun dün onu rüyamda gördüm." dedim. " Ne" dedi yüksek bir sesle " peki ne gördün?" dedi. Tam anlatakcım zil çaldı ve sustum "dışarımı çıksak?" dedi kafa salamakla yetindim. Dışarıda banklardan birine oturduk. Okulun dışında kim var kim yok görünüyordu kafamı çevirdim ve bana bakan Arda yi gördüm. Hayır bence yanlış  görüyordum. Kafasını çevirdi ve yoluna devam etti ama bana öyle bir bakmıştı ki sanki bilmiyorum. Bir anda ağlamaya başladım ve koşarak tuvalete gittim Ela arkamdan ne olduğunu anlamadan gelmişti.



Bölümü begendinizmi bilmiyorum. Telefondan yazdigim icin yazim hatalari var özür dilerim. Ela seni seviyorum <3<3

UZAKTAN BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin