Bölüm 2

70 7 2
                                    

Belkide sadece arkadaşımdan dolayı kafama takmışımdır. Bir kaç gün geçmişti ve arkadaşım bana sürekli onu gördünmü diye soruyordu jer defasında banane desemde her gün aynı soruyu milyonlarca kez sormuştu. Artık arkadasimla konusmak bile istemiyordum.

Akşam eve dönerken yanimda babam ve kardesim vardi ama o da nesi arda parktaydi yaninda akif ve bir kac kisi vardi bende onlari takmadim ve babamin koluna girip yurumeye devam etim ama nedense onu sesinden tanimistim ve biraz heyecnlanmistim. Hadi ama ne kadar sacma ondan deli gibi nefret ediyordum o gun saatlerce onun yuzunden o sogukta orda durmustum ve aradasim yuzunden tabi.

Eve vardigimizda ev kiyafetlerimi giydim ve tv izlemeye basladim
Annemin gelmesine az kalmisti o zamanlar arabamiz vardi ama bir kaza gecirmistik ve araba tamirdeydi bu yuzden servisle gidip geliyorduk.

Kapinin calmasiyla annemin geldigini anladim ve kapiya kostum anneme sıkı sıkı sarıldiktan sonra odaa gectim ve ders calismaya karar verdim. Annem mutfaga girince herzamanki gibipesinden girdim annem e " gunun nasil gecti " dedim ve bana klasik cevabi verdi " guzel hadi sen git ders calis " dedi. Bende odama gectim ve kitaplari actim ardayi kafamdan cikaramiyordum ama ondan nefret etigim icin diye dusunuyordum.

Arda o kadarda tipsiz deildi gozleri ela saclari acik renkliydi ama bu beni kandiramazdi ben diyer kizlardan farkliydim ben onu sevmiyordum hata hic sevgilimde olmamisti tatli cocuk die ustunede atlamazdim ama ondan deli gibi nefret edip hemde nasi bu derece beni kendine cekiyor olabilirdi

Ardayı gördüğümde onla konuşup kavga mi etmeliydim yoksa onla hic konuşmamalimiydim. Annem " yemek hazir tatlim " dedi ve bende " ac deilim anne sonra yerim dusa girip yaticam " dedim o da ses etmedi
  

Pijamlarimi giyip yatağa yatmıştım kiaklima bu sefer başka bişey gldi yarın sınav vardı ve ben hiç çalışmamıştım . kendime kizip yataktan kalktim ve matematik kitaplarimi cikardim calismaya basladim ama cok uykum vardi ve hicbirsey anlamiyordum. Teefonumun calmasiyla uykum biraz dagildi arayan Nisa'ydi hemen actim " alo nisa" " efendim kanka " " neden aradin" dedim biraz bekledi sonra bir esneme sesi geldi ve ardindan konustu " yarinki sinava calistinmi" calismamistim ve evet diyemezdim " biraz aslinda calisamadim" dedim ve gulmeye basladi " eminmisin ne zaman calismadim desen notun yuksek geliyor kankacım" dedi bende gülmeye basladim, gulmem bitince " kanka sabah konusalim mi  uykum var " dedim o da " iyi geceler o zaman dedi ve telefonu kapatip masaya koydum ve ışıgı kapatip yattim.

UZAKTAN BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin