O noua aventura

184 12 0
                                    

In poza monstrii de aer.
Dupa vreo 10 minute am ajuns. Era rapid!
Am iesit din autobuz. Eram pe un munte. Era urias! Si foarte frig. Daca cadeam de-acolo muream. Am coborat incetisor. Apoi, deodata a inceput sa ploua. Era furtuna! Se apropria de noi. Printre nori erau niste creaturi ciudate de aer! Aruncau cu niste bulgari spre noi. Erau uriasi! Cand un bulgar lovea muntele mereu o bucata cadea. Noi incercam sa coboram pana cand unul din ei trage in partea aceea. O parte cade si eu cu Amy si Rose cadem in gol. Rose face o planta uriasa si noi cadem pe ea.
-Mersi Rose!
-Cu placere.
Femeia aceea fugise iar dar parca ma filmase!
Ne dam jos de pe ea. Unde erau ceilalti? Deodata unul din monstrii loveste muntele si o bucata uriasa de gheata era gata sa cada peste noi pana cand...apare Dani si face o raza in gheata fix pe partea unde eram noi .
-Mersi si tie Dani!
-Cu placere.
-Cum de ai venit aici?
-Cratos mi-a spus ca sunt transferata la echipa albastra.
-Aha...
-Sa mergem!
Coboram mai jos un pic.
Cred ca stiam unde eram! Pe Everest! Wow... Tornada aceea se apropiase. Eram in mijlocul ei. Era asa de frig. Dani creeaza o casa de foc unde ne bagam si stam acolo.
M-am asezat langa focul de tabara al casei cu Amy.
-Ceilalti unde sunt? Spune Dani
-Ma duc eu dupa ei! Strig eu.
Ies din casa si ma duc iar sus. Urcam foarte greu. Deodata o bucata se desprinde. Se indrepta spre mine. In ultima secunda Grigore ma salveaza venind foarte rapid.
-Mersi si tie Grigore!
-Multi te-au salvat azi nu?
-Cam da...
Apoi apare Megan si Razvan.
-Ana e prinsa acolo! Trebuie sa o salvam! Dar este inconjurata de monstrii de aer.
-Ma duc eu ! Strig curajos.
-Nu poti !
-E un prieten! Un prieten bun !
Ma transform in varcolac si le spun:
-Mai jos este o casa de foc . Mergeti acolo !
Si imi continui drumul sus.
Furtuna se inrautatise. Bucata pe care eram se desprinse si ma arunca departe in gheata. Cad inconstient jos. Ochii mei se inchideau usor. Ma uit in dreapta si vad ca sangeram la  cap...apoi imaginea mea cu furtuna deranjanta devine un negru adanc si linistitor.
Va urma
Inca 8 capitole! Sper ca va place cartea!

Scoala Ciudatilor|Toate cele 5 volume|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum