Spectra

45 8 0
                                    

Persp. Amy
-Unde este Jason? intreb a mia oara pe gardianul intrarii in lumea de natura
-Nu stiu.
-Te voi ucide! Asta vrei?
-Va rog. Nu stiu nimic.
-Pot citi in ochii tai ! Am puterea asta!
-Bine! Este in lumea de iarna! Mai intai tre sa treceti de lumea de natura. Bafta...
-Apropo. Te-am minti. Nu pot citi in ochii oamenilor. Dar se pare ca stiu sa mint!
Dupa acele cuvinte pline de furie il lovisem in fata lesinand:
-Sa mergem!
-Wow...soptise Zendaya
Intrarea avea o poarta verde. Pe ea erau gandaci uriasi pazind poarta. Grigore alergase in poarta cu putere poarta cazand jos.
-Sa mergem! zic eu ca un lider
Lumea de natura era ciudata. Avea multi muntii zburatori ,unii foarte inalti, pesteri ciudate.
-Se face seara! Ar trebui sa campam undeva.
Intrasem intr-o pestera. Facusem focul. De mine se apropiase Zendaya ceilalti dormind:
-Hey. Tu esti Amy nu?
-Da. De ce?
-Stii te admir cum te lupti dar vreau sa stii ca tot sunt mai tare decat tine!
-Nu am chef de dastea draga! Da?
-Ok. Pa fricoasaaaa.
-Ce ai ....?
Zendaya disparuse.
-Zendayaaaaa!
Un tipat tare se auzise din pestera.
Toata lumea se trezise speriata. Eu alergasem spre sunetul de unde venise tipatul.
-Vin acum!
Se auzea din ce in ce mai tare tipatul.
Speriata de toate substantele  de pe perete si tipetele ,sper ale Zendaiey, inchisesem ochii mergand doar in fata.
La un moment dat cand deschisesem ochii ma trezisem in fata unui varcolac urias gata sa ma ma manance. Era...Amer!
-Buna! Ma mai stii?
-Da! Cum sa uit in nesimtit ca tine? Am crezut ca ai murit!
-Nu am murit. Daca ai stii de cat timp te urmaresc! Cred ca de cand a inceput aventura ta pe Pamant.
Ceilalti erau in spatele meu.
-Apropo Amy, unde e Jason?
-Amon,stiu ca tu l-ai luat!
-Ba nu! De data asta nu eu l-am luat! Dar vroiam...
-Atunci?
-Nu stiu! Oricum eu il voi gasi! Inaintea ta!
Deodata Amer scoase ceva din mana. Era o bomba. Cand vroia sa o arunce bomba se ridicase sus de tot singura pestera cazand peste toti.
Amy isi deschisese ochii. Era protejata de un scut cu prietenii sai. Cine o salvase?
-Buna! Eu sunt Spectra! O fata buburuza. Sunt sora lui Amon!
-Nu era Amer?
-Numele lui este de fapt Amer! Apropo stiu unde este Jason! Si fratele meu! Mai bine ne grabim sa ajungem noi primii!
Va urma

Scoala Ciudatilor|Toate cele 5 volume|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum