Salvarea lui Jason

53 6 0
                                    

Persp. Jason
Auzisem pe cineva care vorbea. Deschisesem ochii:
-Ce proasta esti! Cand se va trezi nu isi va da seama ca vrei sa fi de partea lui! spusese acea fata dupa care isi daduse o palma in cap.
Ma ridicasem incet. Pe o masa era un cutit. Il luasem in mana. Ma apropiam de ea...incet. La un moment dat vroiam sa alerg dar ea transformase gheata pe unde trebuia sa o iau in apa si cazusem in apa rece ca gheata:
-Nu sunt asa de proasta! tipase ea
-Te rog! Lasama!
-Din cauza ta tatal meu a murit! Nu te voi ierta pentru asta!
-Nu din cauza mea! Din a lui deoarece m-a capturat! Eu doar m-am aparat. Atat!
-Esti un...nesimtit care are dreptate...scuze.
-Acum...ma lasi sa plec! Te rooog!
-Ok.
Ma ridicasem din apa. Dupa cativa pasi facuti in fata mea aparuse cineva! Mergea rapid! Nu puteam sa vad. Ma inconjuase neputand sa fug.
Persp. Antonia
Jason pleca. La un moment dat un varcolac cu ochii galbeni cred, se invartea rapid in jurul lui Jason. Nu mai putea sa iasa . Trasesem cu gheata acel varcolac cazand.
Persp. Amy
Alergam spre o pestera. De acolo iesise Jason. Cand vroiam sa il strig Amon il prinsese! Ce faceam acum?
Persp. Jason
-Amer! Tu?
-De fapt, Amon.
-Ce?
-Numele meu adevarat e Amon! Si am venit sa ma razbun! Din nou! De data asta planul meu mergand de minune. Uitate in jur. In spatele tau e Antonia care alearga spre tine si in cealalta parte Amy! Sunt 2 bombe fix unde vor calca ele! Pe cine salvezi?
-Pe..Amy! Doar e sora mea!
-Si sa iti zic ca Antonia are un colier special care daca explodeaza vei muri tu. Exact!
-Cum ai...?
-Nu conteaza...doar alege! Pe cine?
-Imi pare rau Amy...soptisem incet
Alergasem spre Antonio sarind pe ea nemaicalcand pe bomba. In schimb, inchisesem ochii la auzul celuilalt impact. Toata gheata se sparsese. Corpul lui Amy ars plutind pe apa. Toti ramasesera uimita. Lacrimile mele aparusera deja pe fata mea rosie. Plangeam! Plangeam tare. Ma durea.
,,Te rog doamne sa nu fie moarta!'' spusesem eu in gand
Va urma

Scoala Ciudatilor|Toate cele 5 volume|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum