Louis našiel jediný spôsob ako upokojiť svoju nervozitu - trhal vankúše. Pozbieral všetky vankúše v dome, hodil ich na svoju posteľ a začal ich, jeden po druhom, trhať svojími drobnými rukami.
Zviera v jeho vnútri bolo zúfalé a mimo kontroly. Vedel, že to nie je len snaha ísť von a loviť. Bolo to niečo väčšie. Niečo, čo sa vzťahuje k páreniu, ku ktorému v žiadnom prípade nemohlo dôjsť.
"Harry," zašepkal a s roztrhnutím posledného vankúša sa bezmocne zrútil na posteľ.
Prečo to tak bolo? Mal pocit, že jeho zvieracia časť prevzala nad ním úplnú kontrolu. Louis to nenávidel, nenávidel pocit stratenia kontroly.
"Hej, Louis," do izby vošiel Liam, ktorý našiel izbu v dezolátnom stave. Roztrhnuté vankúše a textílie boli pohádzané po celej podlahe, nehovoriac o perí, ktoré bolo absolútne všade.
Nesťažoval sa, aj keď mal na to pádny dôvod. Louis bol šťastný, že mal takého skvelého majiteľa. "Priniesol som ti mäso, to ti pomôže potlačiť túto fázu. Chceš si hryznúť?"
"Nie som hladný," zakoktal, čím prekvapil nielen seba, ale aj Liama.
Louis bol vždy hladný, hlavne ak sa jednalo o mäso.
"Cítim sa nahovno, Liam."
Chlapec upriamil svoj pohľad na Louisa. Bol v mizernom stave, spotený a unavený, akoby nespal celé veky.
"Zajedz si trochu."
Povzbudený jeho majiteľom, sa Louis rozhodol zjesť aspoň malé sústo. Akonáhle však chuť čerstvého mäsa naplnila jeho ústa, jeho vnútorné zviera bolo mimo kontrolu a hltalo svoju potravu mihnutím oka.
Liam tam stále bol, neodišiel ani vtedy, keď sa Louis premenil na dravca v extázi. Díval sa na neho a sledoval, ako sa stáva tvorom, ktorým sa bál, že sa raz stane.
Hneď potom však Louis zacítil niečo nové.
Niečo iné, čo nebol ani zajačik či korisť, niečo, čo ho stavalo do pozoru. Cítil nepriateľov.
Rýchlejšie než namydlený blesk sa Louisovi vrátila jeho ľudskosť. Vstal a bežal k oknu.
Liam, ktorý ho pozoroval, sa zamračil. "Čo sa deje, Lou?"
Nemohol nikoho vidieť, ale bol si celkom istý, že tu bola ďalšia líška v blízkosti svojho domu a neďaleko Harryho. Louis sa cítil nádherne, keď pomyslel na svojho zajačika. Bol si vedomý toho, že v ten deň bol zajkov pach obzvlášť lákavý a silný.
"Dravci." To bola jediná Louiho odpoveď.
Liam stál hneď vedľa svojho hybrida, pohybujúc závesmi, aby mal úplný výhľad do ulice. Všetko bolo prázdne, tiché a podivne pokojné. Nebol to dobrý signál, pretože líšky mlčali a skrývali sa.
"Nič nevidím," zašepkal Liam.
"Cítim ho," povedal vážne Louis. "Volá sa Zayn. Je divoký."
"Aha," povedal jeho majiteľ a ustúpil. Pozrel sa na prázdnu misku a potom na Louisa. "Chceš, aby som ho nakŕmil?"
"Kde je Harry?"
Táto otázka Liama prekvapila. "Ja... Myslím, že s Nickom. Prečo?"
"On - Jeho vôňa je dnes veľmi silná," snažil sa vysvetliť Louis a zatvoril okno. Pokúsil sa prehltnúť knedlík, ktorý mu uviazol v krku, zápasiac so slovami. Jeho myseľ nefungovala správne, pretože sa len pred chvíľou prebudil. "Ťažko to môj pach dokáže prekryť. Myslím, že je lákadlom pre Zayna."
Liam prikývol a predstieral, že rozumie všetkému, čo mu Louis vravel, aj keď v skutočnosti tomu nerozumel vôbec. Lou ocenil jeho úsilie, tak ako tak.
"Zavolám Nickovi, aby skontroloval Harryho, dobre?"
"Vďaka," zašepkal Louis slabým hláskom.
Liam vzal mobil a okamžite zavolal Nickovi. Rozprával sa s ním a jedinou vecou, o ktorú sa medzitým Louis snažil, bolo sledovať Zaynovu stopu.
"Okej, fajn," povedal napokon Liam a zavesil. Louis zdvihol hlavu, zaujímajúc sa o to, čo zistil. "Je v poriadku," prešiel rovno k veci. K jedinej veci, na ktorej Louimu záležalo.
Napriek tomu klamal. Louis ho poznal veľmi dobre na to, aby vedel, kedy klame. Liam bol dobrý chlapec, ale nahovno klamár.
"ČO-SA-S-NÍM-DEJE?!"
"No..." Liam hľadal príliš dlho vhodné slová na vysvetlenie a to robilo Louisa viac nervózneho, ako to bolo ešte možné. "Pokiaľ viem, dnes sa chová... trochu divne."
"Len mi povedz, čo sa s ním deje," zamrmlal Louis a jeho hlas bol naplnený strachom. Liam len povytiahol obočie.
"Louis, Harry je hybrid zajačika a ty si hybrid líšky. Nemôžete sa páriť. Nick i ja sme sa zhodli, že nemôžete..."
Páriť znelo zle v Louisových ušiach. Nevedel, ako sa ostatné hybridy cítili v takej situácii, ale on sa nechcel len páriť s Harrym.
"Môžeš mi povedať, čo je s ním?"
"Čo je skôr s tebou?"
"Nič mi nie je!" vykríkol Louis, sediac na kolenách. Naozaj, naozaj chcel skočiť na Liama a uhryznúť ho, pokiaľ by neuvidel krv. Chcel mu ublížiť. " Len ho milujem."
YOU ARE READING
Unexpected hunt
FanfictionOdkaz na originál: http://archiveofourown.org/works/3990667 "Myslím, že si označil jeho územie a nárokuje si naň." Louis prehltol a snažil sa skryť svoje trasúce sa ruky. "Označil si ma." "Áno," povedal Nick. "A teraz ťa potrebuje." (Alebo Harry je...