i miss you

3.6K 312 55
                                    

28 Mayıs 2011

Calum'ın odasında oturuyor ve coverlayacağımız şarkıyı düşünüyorduk.

Açıkçası, Michael biraz bana karşı mesafeli davranıyordu, benden hoşlanmadığı belliydi. Yıllardır sürekli gidip geldiğim evde, her yerine aşina olduğum bu odada, yabancı gibi hissediyordum.

Ortamın gerginliğini Calum bile fark etmiş ve Michael'a garip bakışlar atıyordu.

Ama bana kalırsa, o ilgi çekici ve havalıydı. Uzun bir perçemi vardı -Calum cetvelle ölçmüştü, 23 santimdi - güzel gözleri vardı, güzel bir sesi vardı. Benim gibi birini sevmemesine şaşırmamıştım.

"I Miss You." Diye mırıldandı Calum, kafamı kaldırıp ona baktım.

"I Miss You, Blink 182. Hem bu sayede, daha çok kişi izler."

Onaylarcasına kafamı salladım, Michael'da kabul etti.

-------

4 haziran 2011

Yaklaşık 1 hafta sonra yine Calum'ın evindeydik. Michael benden sanırım nefret ediyordu. Sesimi duymaya tahammülü yoktu. Bu gerçek, her aklıma geldiğinde daha kötü oluyordum.

Michael arkada, elinde küçük davullarla oturuyordu ve çalmak istemediği açıkça belliydi. Calum kayıtı başlattığında, çalmaya ve söylemeye başladık ama oldukça gergindim.

Herhangi bir yanlış yapıp onun gözünde, aptal olmak istemiyordum.

Eve girdiğimde, koşarak odama çıktım ve bilgisayarımı açıp yorumlara bakmaya başladım. Kalbimin küt küt atmasının sebebini bilmiyordum.

Yorumlarda göz gezdirip bir kaçına cevap yazarken, onun kullanıcı adını gördüğümde heyecandan yataktan düşüyordum.

"Mike-ro-wawe: Sesin tıpkı bir meleklerinki gibi, bana huzur veriyor. Mükemmel olmaya çalışma, seni hatalarınla seviyorum."

hejddndudjs ya bok gibi oldu, üzgünüm. Sonunda ne yazacağımı bilemedim, birde odun bir insan olduğum için Michael'ın yorumları romantik yazamıyorum :-(

comments [muke]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin