epilog \\ she looks so perfect

3.6K 241 72
                                    

20 Nisan 2018

Michael kıkırdayarak Luke'un göğsüne uzandı. "Seni çok seviyorum..." 

Luke kıkırdadı ve onu kendine çekti, dudaklarını birleştirecekken yükselen ağlama sesiyle Michael sinirle ayağa kalktı. "Sikeyim, hep böyle oluyor."

Michael, Gardenia'nın odasına yürürken, Luke'ta onu takip etti. 

Renkli saçlı çocuk beşiğe eğildi ve sarışın bebeği kucağına aldı. "Niye uyumuyorsun benim minik unicorn'um?"

Sarışın kız anlamasa bile babasına kıkırdadı. Michael'ın büyük gövdesinin arkasında Luke'u gördüğünde her zamanki gibi heyecanlandı ve çırpınmaya başladı. Bu, Michael'ın hep yaptığı gibi göz devirmesine sebep oldu. 

Sürekli, kızının kocasına aşık olduğu düşüncesiyle kıskançlıkla kavruluyordu. İşin garip tarafı, kızını mı yoksa kocasını mı kıskandığı belli değildi. 

Luke kıkırdayarak Gardenia'nın küçük bedenini kucağına aldı.

Evliliklerinin 4. ayında, Michael ve Luke bir yetimhaneyi ziyaret etmiş ve Luke, Gardenia'yı görür görmez onu almak için uğraşmıştı. Gardenia, dünya üzerindeki en güzel bebekti. Sanki ikisinin genlerini almış gibi yeşile çalan mavi gözleri ve sarışın, kıvırcık saçları vardı. Daha yürümeyi bilmeyen ve tek söylediği söz 'baba' olan -ki bunu da düzgün söyleyemiyor- bu küçük varlık, ikisinin hayatının merkezine oturmuştu.

Michael somurtarak Gardenia'ya biberonu uzattı. Luke kıkırdayarak kocasının boynunu öptü. "Seni seviyorum."

Michael sanki bunu beklermiş gibi kocaman gülümsedi. "Seni seviyorum."



*ve gardenia ikisinin üzerine kusar* 

mdbglkdhglvkdjhbovkj

ağladım.

Şey, bu yazdığım ilk epilog, üşenmezsem yine yazarım dskfhgskfh


comments [muke]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin