#1

290 18 1
                                    

La media Mickela.

*Dimineata*
Stau intinsa in pat..lenea asta...sunt treaza de la ora 05:00 because..,am avut iar unul din cosmarurile mele...

Doua batai in usa ma fac sa tresar...KNOC,KNOC...

Imediat capul fratelui meu Andy isi face aparitia...El e unul din acei bad boys al scolii..

-Neata' pot ?! imi zambeste Andy..Sigur acuma s.a trezit because are parul ciufulit si... Da e doar in boxeri....tipic lui..patratelele sunt vizibile prin tricoul lui alb....

-Sigur..i fac loc pe pat, el se aseaza..are un zambet de milioane ....nu.i de mirare de ce are sute, NU ,mii de fete la picioare. S.a intamplat ceva ?!

-Sti ca esti cea mai buna si iubitoare si frumoasa si .....sora..e clar asa vrea ceva...
-Ce vrei ?!

-Nimic ! Eu doar....imi spune el balbait...avea o privire de om vinovat...

-Pe cine ai mai bagat in spital ?!fata lui era in soc...sigur asta e..

-Eu ....spital....NOOO...era transpiraf si vorbea ciudat....Ok fie...baiatul vecinu de peste drum..

-De ce ?! il intreb eu stiind deja motivul....CAINE

-Se juca cu cainele lui ENERVANT Jiji...

-Il cheama Cici...

-Mai conteaza...mingea lui aterizand in curtea noastra "am vrut sa io dau inapui" dar cainela ma muscat de mana si m-am dus la Josh si i-am tras un pumn in moaca aia stramba...cum ai putut sa stai cu el ...

-Si ce vrei eu sa fac?

- Sa vorbesti cu Josh sa-si retraga plangerea...

-O sa fac tot posibilul...dar nu garantez...cat imi place sa ma joc cu el...

-Ai sa o faci sau o sa afle adevaratul motiv pentru care va-ti despartit.

-Bine,bine...te urasc.

-Si eu te iubesc...spune pe un ton sarcastic...apropo mama ne-a chenat la masa...

-Vin imediat...

*Convorbire Telefonica*

*-Alo...spune Caroline somnoriasa semn ca acum sa trezit...

-Ce faci?

C:-Dormeam si iubita mea prietena sa gandit sa ma trezeasca,tu ce faci?!

Eu:-Poti mege in mall la 10:30?intreb pe un ton sarcastic stiand clar ca va veni.

C:-Mai intrebi...NORMAL ca vin

Eu:-Ok...vin eu la tine si te iau.

C:-Te astept.

Eu:-Pa ursulet.

C:-Pa Inimioara...poreclele noastre.

*Apel Terminat*

Cobor jos si un miros de clatite cu ciocolata imi inunda narile...clar Anne...adica mama le-a facut...intru in bucatarie si ce sa vezi Zack gatea...stai GATEA...
Ma duc la el repede si ii pun mana pe frunte sa vad daca are freba...

-Febra nu ai...deci...fara deci te-ai lovit la cap?!intreb incercand sa nu ma bufneasca rasul deoarece avea sort alb cu buline colorate..

-Acelasi lucru l-am inrebat si eu dar e sanatos tun si nu are niciun cucui...spune mama la fel de surprisa ca si mine...ar tebiu sa incerci sunt delicioase...spune ea cu gura plina..

Maratonul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum