La media este Cami
Termin apelul cu Caroline si in ma indrept spre usa si in fata mea aspare...Josh
-Ce faci aici Josh?il intreb nervoasa.
-Am venit la scumpa mea vecina...spune articuland prost
-Iar esti beat?!
-Nu iar...din nou scumpo...spune articuland prost cuvintele.
-Pleaca Josh...Ii spun,iar el ma impinge intr-un perete...Pleaca... urlu la el dar ma strnge si mai tare de incheieturi.
-De cand am asteptat asta...spune si ma saruta infometat eu neraspunzandu-i la sarut.
Ma ia pe sus si ma arunca pe canapea,zbatandu-ma sub atingerile lui scarboase....Unde este Zack sau Andy cand ai nevoie de ei.
Andy POV
Parchez masina si aud stigatele de ajutor ale Mickelei,alerg cad de repede pot si trantesc usa.Il vad pe Josh peste ea.Ma duc la el si il iau pe sus...il bat...vad sangele cum ii iese din gura si ohiul vanat,atunci il iau de guler si il izbesc de perete...ii mai dau un cap in gura si il duc la el acasa in fata usi ,pe pres.
Mickela POV
Aproape am fost VIOLATA de Josh.Privesc ingrozita spre Andy care il bate pe Josh,care si-o merita.Il vad cum il scoate pe usa si in mai putin de 3 minute se intoarce si ma ia in brate...in momentul acesta intra si Zack pe usa si vede sange pe jos si pe mine si Andy imbratisati.
Zack POV
Intru in casa si ii vad pe jos numai sange si pe frati mei imbratisati.
-Ce sa intamplat?intreb socat de ceea ce vad.
-Mickela aproape a fost violata... spune Andy trist si Mickela incepe sa planga si mai tare.
-Ceeeeeeee?!spun nervos.
-Ai auzit bine...spune Mickela plangand.
Ma duc la ea si o iau in brate toti plangand.
-Cine a facut asta?intreb foarte nervos.
-Josh,dar l-am batut de nu o sa mai iasa o luna din spital...spune Andy inclestandu-si pumni.
Caroline POV
Ma duc spre casa Mickelei si pe langa mine trec Jasmine,Vivien, Gili si Kaila care se iau din nou de mine...ce le-am facut???Incep sa plang din cauza jignirilor si fug cat de repede pot spre casa Mickelei...cum ajung nici nu mai bat la usa si intru direct...o vad pe Mickela plangand si pe Zack si Andy care incerca sa o calmeze.Trantec usa si toti se uita la mine .Nu mai gandesc ce fac si fug la Andy care ma privea ingrijorat si il iau in brate aceasta raspinzadu-mi la im bratisare.
-Ce ai patit? Imi sopteste Andy la ureche.
-Nu conteaza ce am patit eu...ce ati patit voi? il intreb ingijorata.
-Mickela aproape a fost violata de Josh.Spune Zack trist si vizibil nervos.
-Ceee!?Sa vezi cei fac...spun si rup imbratisarea calmandu-ma in bratele lui Andy...cand sa deschid usa Andy ma prinde de brat si spune:
-L-am batut eu destul.
-Ok...spun eu calmandu-ma.
-Tu de ce plangeai...ma intreaba Mickela dupa ce se calmeaza.
-Jasmine,Vivien,Gili si Kaila s-au luat de mine...spun de parca nimic nu s-a intamplat.
-Jasmine!?spume Andy nervos.
-Da,dar nu mai conteaza.
-Cum sa nu conteze s-au luat de iub...adica de tine.spune Andy mult mai nervos.
-Sunt obisnuita...ii spun calma.
-Atunci obisnuiestete sa nu se mai ia de tine.
-Caroline,mergem sus?ma intreaba Mickela.
-Sigur...acum vin.
Mickela POV
Mi s-a parut mie sau Andy tocmai era sa-i spuna lui Caroline IUBITO.Am sa o fac sa-mi spuna tot.
-Ce se intampla intre tine si Andy?intreb curioasa
-Nimic.imi raspunde mai calma ca mine inainte de un test la romana...nu ma judecati imi place romana.
-Ce s-a intamplat la,lac?
-Am inotat si cand am iesit afara din apa si Andy a inceput sa saliveze...cred ca a crescut nivelul apei ...spune ea razand si eu ma alatuti ei...are un ras molipsitor.
-Si...dupa...
-M-am dus acasa,avand un zambet tamp pe fata,mama intrebandu-ma ce am patit ,dar nu i-am raspuns,si dupa stii ce s-a intamplat.
Cami POV
Sunt in masina cu Ionut si ne intoarcem acasa.Sarcina decurge normal pana acum avand in vedere ca am doar 3 saptamani.Ionut deja este grijuliu cu mine...e asa dragut.
-Iubito,te simti bine?
-Da,Ionut,nu-ti mai face griji sunt ok.
-Esti sigura?
-Ma enervezi.
-Ok,ok.
Drumul a decurs normal...ehh,cu Ionut care ma intreba cum ma simt ,dar in rest ok.
Andy POV
Eram la mine in camera si ascultam muzica...fetele Mickela si Caroline erau in camera alaturata.
Se aude soneria,se pare ca Mickela nu vrea sa raspunda ,deci...ma duc eu.Cu pasi repezi cobor scarile si deschid usa,pe ea aparand *sa bata tobele* roscata enervanta Jasmine.-Ce p**a mea cauti aici?!spun enervat.
-?! Am venit la iubitul meu daaaaa.....spune cu vocea ei pitigaiata.
-Dar eu nu...si ma intrerupe satutandu-ma.
Aud ca cineva coboara scarile... eu incercam sa o resping dar mainile ei erau in parul meu *Drace ce doare*
Ma intorc brusc si vad o sora nervoasa si o Carolind "socata"?!?!
-Eu,eu,aaaaaa...zic eu balbait.
-Pa,Mickela!isi ea Caroline la revedere de la sora-mea,pe mine nebagandu-ma in seama.
Isi ia cheile si pleaca spre masina ce o astepta afara...fug spre ea o prind de incheietura si o trag spre mine.
-Ce dracu vrei?Am treaba!ii dau drumul dandu-i cale libera sa plece.
O privesc cum se urca in masina...dupa o iau si eu pe a mea si plec dupa ea.Vede ca o urmaresc,incearca sa scape de mine,dar nu ma las asa usor incetinesc,dar nu imi scapa din vizor...incetoneste si vine spre mine nervoasa.
Caroline POV
Am plans tot drumul...nu mai suport...o zi este frumoasa una este urata.Opresc masina langa o padure constienta ca arat ca un monstru din cauza rimelului care sa scurs.Ma indrept spre el nervoasa...
-Ce dracu mai vrei,lasama in pace...tip la el...nu tip urlu.
-Nu sa intamplat cum ai va...
-Nu ai sarutato pe Jasmine...spun intrerupandu-l...nu spune nimic doar se aproapie de mine si ma satuta infometat,eu dau cu pumni in el ,dar degeaba e prea puternic nu ii pot rezisra si il sarut inapoi. Ceva se intamla
-Ce tocmai sa intamplat?il intreb dupa ce ne-am despartit don sarutul nostru.
-Uite in ultimul timp...eu...ammm am inceput sa am sentimente pentru...il intrerup.
-Daca vrei sa-mi spui de sentimentele tale pentru Jasmine nu trebuie sa mai spui...spun indreptandu-ma spre masina,dar sunt intrerupta de Andy care urla dupa mine...
-Defapt,eu m-am indragostit de...
CITEȘTI
Maratonul Iubirii
Teen FictionSunt Mickela Turner am 16 ani ...am doi frati mai mari Zack 17 ani si Andy 18 ani....Poate va intrebati ce sa intamplat cu parintii mei? Ei bine cand eram mici mama a murit ,iar tata ne-a parasit...am fost adoptati de Anne si George Peterson... Am o...