#2

235 15 0
                                    

La media este Andy

Ne trezim la ora 2 dimineata di cauza lui Andy care se cearta la telefon cu Eleonor(iubita lui)...cauza nu o stiu, dar ceea ce vreau este sa ma culc...

*Dimineata*

Sunt in bucatarie cu Caroline si Zack si de pe scari apare *sa bata tobele* Jasmine in tricoul lui Andy...o privim cu gura cascata....dintr-o data se aude soneria...

-Nimeni nu se duce...ma duc eu...spune Jasmine...

Jesmine deschide usa si in fata ei apare o Eleonor nervoasa ,dar cand o vede doar in tricoul lui turbeaza si cand Andy coboara doar in boxeri mie si lui Caroline ramanem mai socate decat eram holbandu-ne la amnadoi...dar Caroline stim cu toti la ce se holba...

-Tu ai dormit aici?intreaba Eleonor...

-Normal,ca am dormit aici,doar nu crezi ca dupa sarutul ala pasional nu a mai urmat ceva...spune Jasmine cu aerele ei de diva proadpat f***ta.

Eleonor se duce la Andy si dupa pleaca trantind usa dupa ea.

-Frate tu ai avut-o mio dai si mie...face referire la Jasmine...

-Ea este a mea acum.Jasmine il saruta si dupa pleaca si ea...

Ne asezam inapoi la masa si apare si Andy care sa dus sa se schimbe ...

-Si ce mai faceti?intreaba Andy.

-Ce bune sunt...vorbedte Zack cu gura plina.

In momentul ala Jasmine intrra in casa val-vartej si spune:

-Mi -am uitat hainele.

-Vin sa te ajut...spune Andy entuziasmat.

Mickela POV

-Acum ca frate-mio o f*** pe aia...Ce faceti azi?ne intreaba Zack.

-Ne gandeam sa mergem ,IAR in mall,pentru pregatiri de scoa...dar este intrerupta de telefonul meu care suna...

*Convorbire Telefonica*

Anonim:-Hei

Eu:-Alo?Cine-i?

A:-Nu ma stii?

Eu:-Nu?!

A:-Poate asa iti amintesti,inimioara.

Eu:-OMG PANDA (Cami) ce faci?

Cami:-Acum plec spre aeroprt. VIN ACOLOOOOOO
*nu mai urla se uita lumea *

Eu:-OMG,Ionut ce face?

*apel intrerupt*

-Cine e PANDA ?intreaba Caroline.

-Nu stii?*fata socata* e BFF-UL meu si ala era PANDA KING adica Ionut ,iubitul ei.spun eu.

-Aaaaaaaaaa....

-Am vrut-o in patul meu,dar m-am ales cu un ochi vanat de la Ionut. A zis Zack

M:-Cat am ras in momentul ala... sa vezi ce fata avea cand l-am scos din spital.

C:-As fi vrut sa-l vad...

Z:- Nu mai radeti pe feama mea.

DUPA 2 ORE

M:-Caroline esti gata?

C:-Da...vin acum.

Ne indreptam spre aeroport .Nu am mai vazut-o pe Camelia de 2ani si pe Ionut la fel...imi este asa dor de ea.
Caroline avea masina...un Porche negru mat...E o frumusete de masina !
Drunul spre aeroport a fost scurt si linistit,am ascuptat tot drumul

Maratonul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum