#6

130 16 0
                                    

La media este Ionut

Andy POV

-Defapt eu sunt indragostit de tine...ii spun eu.Ea se opreste si se intoarce spre mine.

-Ce ai spus?spune plangand...

-Da ,eu ammm...am inceput sa dezvolt mici sentimente...nu MARI sentimente pentru tine,tu mereu ai avut un loc in inima mea,dar nu am vrut sa recunosc.

Ea ramane cu gura cascata...am lasat-o fara cuvinte....sunt buuun.

-Stiu ,poate tii se pare ciudat ca-ti spun toate astea acum,dar daca tu nu simti la fel este in regula... am sa plec...spun si ma indrept spre masina.

Caroline POV

Ce tocmai s-a intamplat?Asta a foat ciudat.Il prives cum se indreapta spre masina...vreau sa spun ceva,dar parca am gura lipita.Sunt ca o statuie.Cand aud motorul masini abia atunci ma trezesc din transa.

Andy POV

Prost ,prost,prost...sunt un prost,nu pot sa cred ca i-am spus ce simt pentru ea...sunt un idiot.
Ma duc la Night Club.Mai bine ma imbat...poate o sa o uit pentru o noapte.Conduc cu 200 km/h o sa iau o amenda destul de frumoasa daca ma prind...hehehe.
Ajung in club si ma duc direct la bar...daca ma imbat sa o fac cum trebuie...dupa cateva shot-uri de Tequila vad o roscata siliconata... ma duc la ea si o sarut infometat la scurt timp nu o mai simt pe roscata,deschid ochi si in fata mea apare ZACK...

-Asta e roscata mea...spune el nervos.

-Gata frate...ti-o las,dar dupa o vreau si eu...mare gresala am facut pentru ca m-am trezit cu un pumn in fata.

-Ne vedem acasa...imi spune nervos.

Zack POV

Ma duc sa i-au ceva de baut pentru mine si roscata...cand ma intorc ce sa vezi langa fata mea sta Andy...arunc bauturile unde apuc si ma duc la el...il dau o mama de bataie pe care nu o s-o uite niciodata....

Andy POV

Dupa cearta cu frati-miu hotarasc sa ma duc acas'...a fost o zi lunga...ajung in fata casei duc masina in garaj si intru in casa... nicj bine nu deschid usa ca(,)cad pe jos...asta o sa lase semne...

Mickela POV

De jos se aude un zgomot...imi iau placa de par in mana si fug jos...trebuia sa am o arma nu...jos sta Andy intins pe podea...fug spre el il ajut sa se ridice...Doamne ce pute a bautura...

-Hei *sughit* surioara *sughit*!... spune articuland prost...

-De ce ai baut atat ?...il intreb cu vocea stinsa...nu imi place sa-l vad asa...mi se rupe inima.

-Din dragoste...sigur si eu sunt batman....

-Ce?!

-Da...din dragoste *sughit* ce ti se pare asa ciudat *sughit*...

-Si de cine te-ai indragostit...spun eu abtinandu-mi rasul...

-De,Caroline...a urlat din toti plamani...

-Poftim?!...spun complet socata.

-Nu pofti *sughit* ca mi se *sughit* scoala...

-Boule...spun inca socata de ceea ce a zis...

*DIMINEATA*

Mickela POV

Ma trezesc din cauza alarmei anuntandu-ma ca trebuie sa ma trezesc...Azi mergem la aeroport sa o luam pe Emma...aaa deabia astept...ma duc la baie si imi fac rutina...Ies din baie imi iau lenjeria intima  si imi aleg din dulap o pereche de pantaloni scurti albasti si un top negru si nelipsitele mele converse negre... imi indrept parul ,iar pentru machij aleg putin tus rimel si nelipsitul meu balsam de buze cu aroma de cepsune... ii trimit mesej lui Caroline sa o intreb daca este gata...

Caroline POV

Nu imi vine sa cred ca azi vine Emma...ma ridic lenesa din pat ma duc la baie si imi fac rutina zilnica...ies din baie imi iau lenjeria intima si imi aleg din dulap o richita alba si in picioare opincutele mele albe ,pentru machiaj aleg putin rimel ,tus si rujul meu nude...pentru par imi aleg o coade de cal pe care o fac intr-o parte.Cand vreau sa-i trimit mesaj Mickelei sa o intreb daca este gata telefonul imi vibreaza anuntandu-ma ca am primit un mesaj...ma uit la apelant si cine este *sa bata tobele* Mickela...

Mickela: Eu sunt gata...

Eu: Si eu vino la mine...plecam de la mine...

Mickela: Ok...in 5 minute sunt la tine...

Imi iau geanta cheile de la masina si telefonul,o salut pe mama si ies pe usa afra unde ma asteapta Mickela...o iau in brate ne urcam in masina si plecam la aeroport...

*La aeroport*

Ne uitam dupa Emma de 10 minute ,dar eu tinand-o pe Mickela de mana amandoua pe jos din cauza cuiva intoarcem amandoua capul si peste noi sta cine....EMMA....

-Aaaaaaa...urlam toate in acelasi timp....

-Nu pot sa cred...ce va-ti schimbat...spune Emma.

-Noi sau tu uitate la tine esti asa WOW...spun eu si  Mickela...

Langa noi se aude o tuse falsa, ne intoarcem si langa noi sta un baiat inalt,blond cu ochi albastri...e frumos dar nu se compara cu Andy...ce tot spun nu imi mai place Andy...ehh pe cine pacale...sunt intrerupta de catre Emma care ni-l prezinta pe baiat...

-Fetelor el este Niall, iubitul meu...

-Buna...ne saluta el.

-Hey...Eu sunt Mickela.

-Buna...eu sunt Caroline.

-Am auzit multe despre voi de la Emma.

Am mai discutat putin si am plecat acasa i-am dus pe Emma si Niall la ei acasa dupa am dus-o pe Mickela si am ajuns si eu in sfarsit...

Mickela POV

Am ajuns acasa m-am schimbat in pantalonii mei pufosi si un maiou...am coborat si mi-am luat o cutie de inghetata uitandu-ma la Titanic...ce la altceva nu am la ce sa ma uit...la final am inceput sa plang...si cum am norocul pe usa intra Andy si Zack ma  vad plangand si vin langa mine...

-Ce ai de plangi...ma intreaba Andy si Zack ingrijorati...

-Plang din cauza filmului idiotilor ....In fine eu ma duc sus...

Ajung in camera mea,imi iau telefonul si o sun pe Caroline....

*Convorbire telefonica*

-Ce faci...o intreb pe Caroline

-Bine tu?

-Te-am sunat sa te intreb daca vrei sa dam o petrecere la mine...Tu,eu,Cami,Emma si Ally... Ce zici??

-Ar fi super...La cat??

-Azi la 20:30,dar ne vedem la 16:00 la mine...ok?

-Ok...o sun eu pe Emma si pe Ally...ok?

-Bine...eu o su. Pe Cami...Paaaa

-Paaaa.

*Apel terminat*

Dupa ce am vorbit si cu ,Cami sa facut ora 16:00,asa ca am coborat asteptandu-le pe fete si goninfu-i pe baieti...se aude soneria si ma indrept cu pasi repezi spre usa...

-Buna...spun eu lundu-le in brate pe fete...

-Hei...spun ele la unison...

-Bun...uitati cum facem...Caroline si Emma se duc sa ia mancare, iar Cami si Ally sa ia bauturile...

-Si tu...

-Eu aranjez lucrurile dâââ...Bun gata hai la treaba...

Fetele au plecat si eu m-am apucat de aranjat...am luat multe,multe patori si perini si le-am pus pe jos am scos niste filme...muuuuulte filme...usa s-a deschis si pe ea au intreat cele 4 prietene ale mele...

------------------------------------------------------

La multi ani !!!!

Scuze de greseli...


Maratonul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum