#4

161 12 0
                                    

La media este Caroline

M-am alaturat ei,si radeam in hohote.Apoi a urmat ceva incredibil...Fetele noastre se apropiau incet,incet...eram pe punctul de a ne saruta si...

-Awwwww...scumpa mea sora mi-a sticat placera.

-Alt moment nu gaseai... urlu eu la ea,Caroline inrosindu-se imediat.

-Eu am plecat...va las porumbeilor...spune Mickela si pleaca.

Atunci Caroline se baga sub apa si inoata spre mal si eu dupa ea.

Iese din apa si ochi mei se atimtesc asupra formelor ei,DOAMNE CE FORME ARE...STOP NU TE MAI GANDI LA EA...o ai pe Jasmine...DAR EA ESTE ASA...STOP.

-Nu te mai holba....imi atrage Caroline atentia.

-Nu ma holbam.

-Ai dreptate,salivai.

Caroline POV

Andy se iuta la mine foarte ciudat.Nu imi place sau poate DA.

Mickela POV

Caroline si Andy chiar s-ar potrivi.Cand Andy ajunge acasa o sa am o discutie serioasa cu el .

Zack POV

Ma aflu impreuna cu Kayla in camera mea...este foarte buna...daca intelegeti ce vreau sa spun.

Mickela POV

Intru in casa si de sus se aud gemete...of Zack las ca vezi tu.

Ies din casa si o sun pe Cami sa vad ce face.

*Convorbire telefonica*

-Hei!spune Cami

-Buna...ce faci.

-Canacesc...am uitat sa specific ca toate fetele canta la chitara +Andy

-Mergem prin mall?

-Da...poate veni si Ionut?

-Sigur...in 10minute sunt la tine.

-Te astept.

Ma urc pe motor si plec spre Cami si Ionut...ei stau impreuna.In 10 minute ajung si intru fara sa bat la usa....un obicei prost dar...

-Cami!?

-Dormitor....raspunde umpic trista

Cami POV

Nu pot sa cred sunt...insarcinata...cum o sa-i spun asta lui Ionut...mai bine o chem Mickela.

-Mickela,vii putin?

-Sigur.

Mickela POV

Cami avea o voce ciudata...niciodata nu mi-a placut vocea asta.Intru in camera si o vad ca plange...ma duc la ea si o intreb ce are :

-Ce ai patit?

-Mickela sunt...spune si incepe siai tare sa planga.

-Ce este...stii ca poti sa-mi spui orice.

-Sunt...incarcinata...si in monemtul ala intra Ionut pe usa.

-POFTIM!!!!!Iubito ce ai spus?

-Sunt insarcinata ,Ionut ,dar daca tu nu il vrei acum ma duc si fac intrerupere de sarcina.

Ionut POV

-Sunt insarcinata,Ionut,dar daca tu nu il vrei acum ma duc si fac intrerupere de sarcina...o vad ca isi ia geanta si se pregateste se plece.

-NU!Stai iubito...normal ca vreau acest copil...cum sa-ti treaca asa ceva prin cap.

-Nu stiu doar am crezut ca...spune si incepa sa planga.

-Shhhh...Nu plange,cum sa nu-mi doresc o familie cu tine...te iubesc...va iubesc.

Mickela POV

Este un moment delicat asa ca hotarasc sa ma retrag.Ma indrept spre motor si plec acasa .In drum o vad pe Kira cum iese pe usa plangand ...Daca stie ca o raneste de ce se mai culca cu Zack...nu mi-am raspuns niciodata...Intru in casa si il vad pe Zack in boxeri intins pe canapea ,hotarasc sa trec pe langa el si plec in camera mea.

Zack POV

Kira este buna la pat,dar este foarte enervanta.Daca o singura data ma mai face bou vede ea.O vad pe Mickela cum intra in casa...imi arunca o privire ucigatoare...Ce am facut sau mai bine zis ce are ?Nu o imteleg.

Cami POV

Sunt cu Ionut im masina si ne indreptam spre spital pentru un control...imi este frica de ce va spune doctorul.

-Iubito ,te simti bine ?ma intreaba Ionut ingrijorat.

-Da ,dar imi este putin grata poti opri.

-Sigur draga.

Ionut opreste masina ,iar eu ma grabesc sa ies din masina ,o ocolesc cat de repede si vomit.

-Esti bine?ma intreaba Ionut ,iar eu aprob cu o miscare a capului,acesta tinandu-mi parul in mana sa.

Ionut POV

Imi doresc foarte mult acest copil,cu toate ca suntem prea tineri.Nu imi pasa de ce va spune lumea ii iubesc...o sa fac orice ca ea si copilul sa fie bine.

Caroline POV

Am mai stat putin cu Andy si dupa am plecat...bineinteles eu la mine acasa si Andy la el.Sunt asa fericita...am petrecut o zi fara sa ne certam.Si-a cerut iertare si de data asta sincer,chiar sincer.Ne-am impacat ...ma intreb ce face Mickela...o sa o sun.

*Convorbire telefonica*

-Sall,Mickela!

-Hei!spune ea cu o voce trista.

-Ce sa intamplat?intreb eu ingrijorata.

-Cami este insarcinara...spune ea acum radiand de fericire

-Asta este super.

-Stiu,iar Ionut cum a aflat la inceput a fost socat ,iar apoi a avut un zambet tamp pe fata...sa-l fi vazut...

-As fi vrut...si ce crezi ca o sa fie baietel sau fetita.

-Nu stiu.Stai suna cineva la usa mai vorbim....Pa.

-Ciau...

*Apel terminat*

Mickela POV

Termin apelul cu Caroline si ma indrept spre usa si in fata mea apare.....

Maratonul IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum