3. Katta ise Babaannesi ile dedesi oturuyor. Baba tarafı dedesi apartmanın sahibi. Balıkçı olan da o. Diğer dede çalışmıyor. Anneannesi de terzi. Babaya da yardım ediyor. Fakat onun da dükkanı var. Annenin hemen yanı. Eniştelerinin ikisi de karılarına yardım ediyor. Aynı yerlerde çalışıyorlar. en alt katta ise bir halasının. Sadece üç odası var. Sahi bir hala değil. Üvey bir hala. Babaannesi onu evlat edinmiş eskiden. Fakat yabancı gibi. Rüya ile hiç konuşmamış gibi. Fakat gerçekten, daha önce hiç konuşmadılar. Halasını eskiden babaannesi çok severdi. Fakat şimdi babası belli olmayan bir çocuğu oldu. Bunu duyunca onu atmaya çalıştılar. Kavga vardı hemde aile arası. Çok acayip gerçekten. Babası belli olmayan bir çocuk. Rüyanın Amerika'da yaşayan amcası var. 3 Tane de kuzeni. Türkiye'ye taşınacaklar. Dedesinin apartmana gelmek istiyorlar. Ama yer yok. Bodrumu iftar yeri yaptılar karanlık bir yer, fakat ışıklandırmaları çok güçlü. Teras yaptırdılar ve orayı dedesine herkes havuz yaptırmayı istedi. Kapalı, kışında girilebilecek bir havuz olacak. Şu an tamirde. Bitmek üzere. Hayalini kurar hep. Okuldan gelince. Gerçekten harika olacak..
Uvey halanın adı Feride. Eskiden adı değişik bir şeymiş. Okunulamayan karalama gibiymiş. Babaanneleri ise adını değiştirip Feride koymuş. Ama soyadlarını taşımıyor. Babaanne bile bile mi vermedi veya veremedi mi kimse bilmiyor.
Soyadları Gürsoy. Cocugunun soyadı yok. Ne oldugu da bilinmiyor. Adı da yok. Çok şirin bir bebek. Kız ve sarışın. Gözleri su yeşili. Gözde en çok yakışan renk Rüya'ya göre. Sevmek istiyor ama korkuyor. Yaz kış herkes terasta yerler yemeklerini. Fakat bu aralar Feride hala yemek yemiyor. Çocuğunu da sevmiyor. Hiç iyi davranmıyor. Küçücük bebeği sokaga bırakıyor. Rüya bu duruma çok üzülüyor. Bebeği tekrar aynı gördü. Aklından planlar geçiyordu