Lisa stătea pe locul din fata, contemplând visătoare peisajul strălucitor pe măsură ce inainta masina. Apa adâncă, purpurie a lacului reflecta culorile toamnei de pe dealul din vecinătate. Se arata o perfecta zi de vara indiana pentru picnicul echipei.
- Cat de diferit e totul după doar doua săptămâni ! Îi spuse ea lui Skip. E așa de frumos aici.
Skip nu.si pierduse umorul lui acru.
- Dacă zici tu .
Lisa se strâmbă, încruntandu.se în joaca .
- A , băiatul are de gând sa fie un ursuleț morocănos toată ziua ?
- Încă nu e târziu ca sa mergem la Porterville , insista Skip încăpățânat
Lisa îl bătu de mana.
- Relaxeaza te . Bucura.te de priveliște. Azi o sa ne distram.
Deodată Skip scoase un strigat strident .
- De ce ai făcut așa ? Intreba Lisa.
- Ai spus distracție . Este cuvântul secret al lui Pee Wee de astăzi. Și când cineva pronunța acest cuvânt cheie , trebuie sa . . .
- Sa zbieri cât poți ! replica Lisa . Foarte matur , premiantule !
Amândoi rasera. Lisa se trase mai aproape de el . Skip își petrecu brațul pe după umerii ei. Ea nu-l lasa niciodată sa fie prost dispus prea mult timp .
Skip făcu ochii mari când masina lua o curba mare.
- O, pana și insula Pine arata frumos astăzi.
Casa cea veche strălucește.
Lisa se întoarse sa privească dincolo de lac, dar Insula Pine nu se mai vedea prin geamul mașinii. Se gândi la avansul pe care il facuse Art. Era nerăbdătoare sa vadă dacă o sa.si tina promisiunea de a nu se mai lua iar de ea. Dacă avea sa încerce din nou, Lisa hotărâse sa spună la toată lumea.
- Hei, zise Skip . Știi ce.mi place cel mai mult la picnicul ăsta ?
- Ce ?
- Ca tu o sa fii acolo .
- Iată drumul lateral, zise ea .
Masina rula încet spre parcare care era deja plina de mașini .
După cum se vedea, picnicul mai avea puțin și începea .
- Cred ca a mai invitat și pe alții , zise Lisa . Uite câte mașini !
- Porterville ? Intreba Skip .
Lisa deschise portiera .
- Suntem deja aici . Hai sa facem o încercare .
Skip clatină din cap .
- Îți place s.o ți numai pe.a ta .
- Ce ?
- Am spus ca.s gata .
El ieși din mașină . Se luară de mana înainte sa intre . Terenurile familiei erau pline de liceeni de la Cresswell din clasele mari . Lisa și Skip erau singurii din anul al doilea.
*
* *
Art privea cum Skip și Lisa se plimbau spre lac .
- Uita.te la el , le spuse lui Bill și Jeffrey care stăteau cu el pe pajiște .
Bill ofta clătinând din cap
- E un papagal . Nu merita așa fata ca Lisa .
- Ba nu e chiar așa rău, admise Jeffrey . E un bun orator .
Art se strâmbă .
- Da , așa e , dar nici nu a venit sa ne salute .
- Tu. A luat locul în echipa , îi spuse Bill lui Jeffrey . Cum poți sa.i iei apărarea ?
- Dar ție ce ți.a făcut ? Îl provoacă Jeffrey. Ce sa facă dacă Lisa îl prefera pe el și nu pe tine , Boland . Ăsta e norocul lui . Iar pe mine m.a bătut cinstit și categoric . Hai sa recunoaștem , e un vorbitor mai bun .
- Ce se întâmplă cu tine de ești așa amabil cu el ? Se lua Bill de Jeffrey . Vrei sa mă faci sa cred ca ai început sa.l simpatizezi ?
- Eu simpatizez victoria , Boland . Skip a spălat rușinea de la Central .
Bill lasa capul în jos
- Ai dreptate , bine recunosc .Art tot se uita lung la Skip și Lisa . Bill remarca un zâmbet viclean .
- La ce te gândești ? Intreba el .
- Ei bine , nu vrem sa.i facem rău bătrânului Skip , dar ne putem distra puțin pe seama lui .
- Pe mine nu cântați , spuse Jeffrey plecând .
Bill era curios .
- S.auzim .
Art privea cum se adunau norii spre nord .
- Mai târziu
Plecară sa se amestece în mulțimea de elevi . Art era încă cu ochii pe Skip. Când furtuna goni petrecerea înăuntru Art găsi în sfârșit ocazia .Lisa își făcea loc pri mulțime cărând un castron cu gelatina . Parul i se lipise de cap .II găsi pe Skip și Donna . Amândoi aveau sacose pline cu chifle și cârnați . Rasera cand o văzură pe Lisa cu castronul cu gelatina .
Skip se uita cu speranța .
- Acum avem un motiv bun ca s.o ștergem de aici . Putem sa prindem spectacolul de seara a filmului Casablanca la Porterville .
Lisa dădu din cap .
- Bine , dar hai sa așteptam puțin . Nu putem sa plecam pe furtuna ăsta , și eu trebuie sa.mi usuc parul.
Se întoarse către Donna .
- Vrei sa mergi cu noi ?
- Cum sa nu , răspunse ea .
Skip se încrunta .
- O sa vina și Art cu noi ?
- Nu , replica ea . El vrea sa petreacă aici ci prietenii săi .
Donna se întoarse ca s.o caute pe doamna Lawing .
Lisa ridica ochii spre Skip .
- Poate ar fi trebuit sa iau în seama sugestia ta sa mergem la Porterville .
Skip roși și zâmbi .
- Nu , am fost un idiot . Un cap pătrat de valiza . Am vreo șansă să mă ierți ?
- O , as zice cam 100 % șanse .
Se sărutara peste castronul cu gelatina .
Skip se uita spre partea din spatele casei .
- Sa văd dacă găsesc vreun uscător de păr pentru tine .
Lisa îl văzu dispărând pe un coridor întunecat . Skip era așa de drăguț . Vor pleca imediat ce furtuna se va potoli . Pana atunci erau prizonieri ai ploii și a tunetelor.