Capitolul 4

49 11 0
                                    

În timp ce luam o curba periculoasa , Lisa văzu ce putea sa.i distragă atenția lui Skip și sa.i treacă frica de scena .
- Uite , zise ea , arătând cu degetul dincolo de lac : Insula Pine .
Skip arunca o privire scurta la stânga . Văzu o mica întindere de pământ la celălalt capăt al lacului . Pentru o clipa amândoi zărira silueta unei case în mijlocul insulei.
- Vechiul domeniu Bigelow , zise Lisa . Am uitat tot ce știam despre el . N.am mai fost pe aici de vreo câțiva ani .
Skip se scutura ca sa alunge fiorii ce.i năpădira brusc șira spinării .
- Se spune ca nimeni nu a mai găsit vreodată capul doamnei Bigelow .
- Ăsta a fost înainte sa ne naștem noi , zise Lisa . Eu cred ca ne.au spus povestea ăsta în tabăra de vară doar ca sa ne sperie . Nu cred ca e adevărată .
- N.a mai locuit nimeni acolo de atunci , îndrăzni Skip . Se spune ca nu s.a găsit nici toporul cu care a ucis.o .
- Nu.ti fie teama. Sunt aici ca sa te apar .
- Mersi frumos !
- Cred ca ăsta e drumul , zise Lisa.
Skip o lua pe o sosea privata , marcata cu inscripția LAWING. Mersera încet printr.o pădurice , apoi dădură într.o uriașă parcare circulara ,plina cu mașini .
Casa familiei Lawing era o structura masiva și moderna de grinzi și sticla . Lisa mai văzuse astfel de case doar în reviste.
Ieșiră din mașină . Art veni afară sa.i întâmpine . Îi informa ca domnul Ferris și ceilalți au sosit deja . Iar domnul Ferris era gata de treaba .
După doua ore de discuții repetiții , de discursuri pro și contra subiectului , domnul Ferris își închise caietul și se ridica în picioare .
- Cred ca asta a fost tot . Aveți întrebări ? zise el .
Echipa părea pregătită . Trecuseră de 3 ori prin materialul găsit . În exteriorul spatiosului salon al lui Art Lawing se vedeau umbrele dupa amiezii lunging.se .
- Aceasta întâlnire s.a terminat , zise domnul Ferris . Sa.i primim deci pe cei de la Central .

În timp ce stăteau în picioare , mama lui Art intra în camera . Era o femeie grațioasă , manierata , care îi pofti pe toți sa rămână la masa .
Domnul Ferris refuza , dar Art le spuse celorlalți membri ai echipei sa stea .
- Am nevoie de cineva care sa mestece în supa , anunță cu drăgălășenie doamna Lawing .
Tatal lui Art urmărește știrile și nu putea fi smuls de la televizor .
- Eu pot sa va ajut , sari Skip iute .
Voia sa facă o impresie buna de vreme ce era cel mai nou membru al echipei . Donna o urma de asemenea pe doamna Lawing la bucătărie . Bill și Jeffrey scoase imediat o tabla de șah și începură sa așeze piesele . Lisa se oferi sa joace contra câștigătorului , caci și ea era pasionata de șah .
Când simți o mana rece pe încheietura mâinii , se întoarse și.l văzu pe Art lângă ea . El începu s.o tragă spre ușa din fata .
- Vino , vreau sa.ti arat ceva , zise el .
Lisa vrut sa protesteze , dar nu dorea sa facă o scena . El o conduse afară . Mersera tăcuți pe iarba care se întindea pana la țărmul Lacului Furtunii .
Lângă apa , Art se opri și arata spre insula Pine .
- Ști ce e acolo ?
Lisa ofta .
- Da e domeniul Bigelow . Știu totul despre el . Nu i s.a găsit niciodată capul . Toți am aflat povestea .
Art se întoarse sa.i zâmbească .
- Echipa pare buna , zise suav .
- Da , răspunse ea. " Ce mai seducător " , își zise în gând .
- Ei ? Sunt eu cel mai bun sau nu?
- Nu știu , replica Lisa indiferenta . La ora ăsta cred ca o comparație e ridicola , ori poate vrei pur și simplu sa te lauzi .
Art arata spre o barca pe docul familiei sale .
- Am putea face o plimbare pana la insula Pine , zise el . E încă destula lumina . Am putea sa căutam capul doamnei Bigelow .
Lisa îl privi fix .
- Art , ce vrea sa însemne ăsta ?
El dădu din umeri .
- Mă gândeam ca am putea sa ne cunoaștem mai bine .
- Donna e prietena mea , zise Lisa dându.se înapoi . Sper ca nu .....
Art o apuca de brațe , o trase spre el , încercând sa o sărute . Ea îl împinse . Art se duse înapoi , pierzându.si echilibrul . Întinse mana , dar nu era nimic de care sa se apuce și căzu pe spate într.un ochi de apa .
- Ai făcut.o intenționat ! Striga el încercând sa se ridice .
- Sa.ti fie învățare de minte ! Striga Lisa . Și sa ști Art ca am sa.i spun Dornei , fiindcă suntem prietene .
- Nu ! răspunse el . O sa se alege praful de mine !
Dar Lisa plecase deja înapoi spre casa , lăsându.l pe Art sa se adune singur de pe jos . Când intra în bucătăria doamnei Lawing , îl văzu pe Skip mestecând în oala . El îi zâmbi .
Ea se întoarse către Donna , care era ocupata cu pregătirea salatei . Dintr.odata nu mai putea găsi cuvinte pt ai spune spune Dornei ca Art încercase sa o sărute . Dacă ar fi luat.o gura dinainte, ar fi stricat plăcută atmosfera a petrecerii . Adevărul n.ar fi făcut decât sa.i indispuna pe toți .
- Unde e Art ? Întrebă doamna Lawing .
Lisa ezita .
- Nu știu . Cred va s.a dus sa se plimbe înspre lac .
- Sper ca are puloverul pe el , zise doamna Lawing .
Lisa dădu din cap și se uita iarăși la Donna . Donna zâmbi in timp ce amesteca salata cu niste linguri mari de lemn .
Lisa trebuia sa mai aștepte puțin pana sa.i poată povesti Dornei cum prietenul ei a bruscat.o pe lac .

S.a hotărât ai să moriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum