Asansörde kimse çıtını çıkarmadı.10. kata ulaştığımızda sadece 1 oda vardı.Odanın kapısında 2 koruma vardı.Bellerindeki silah her an hazır olduklarını gösteriyodu.Daha sonra Aziz''Geldiğimi bildirin.'' dedi.Adamlardan biri içeri girdi.Çıktığında ''Sizi bekliyor.'' dedi.İçeri girdiğimizde odayı inceleme fırsatım oldu.Duvarların bir tanesi tamamen camdı ve İstanbul'u ayağınıza seriyordu.Sağ taraftaki duvarda bir tablo vardı.Tablo sadece kırmızının tonlarının birleşiminden oluşuyordu.Karşımızdaki masanın başında siyah takım elbisesiyle dikkat çeken bir adam vardı.Adı Altay'dı.Duruşundan bu işin başındaki adam olduğunu anladım.Renkli gözlü,kel ve oldukça ciddi duran bir adamdı.Tahmin ettiğimce 40 lı yaşlarındaydı.Hayat onu çok yormuştu.Bu işin içindeyseniz her gününüz ölüm korkusu ile geçiyor.Masanın önünde iki kişi vardı ama tiplerinden bu işin içinde olmadıkları sadece iş adamı oldukları belli oluyordu.Ya bir anlaşma için ya da borçlarını ödemek için gelmişlerdi.Odaya girdiğimizde Altay o iki adama ''İşimiz bitmiştir,gidebilirsiniz.''dedi.Adamların odadan çıkmasıyla Altay ayağa kalktı.Cam duvarın karşısına geçti ve İstanbul'u izlemeye başladı.''Adın nedir?'' dedi.Birkaç saniye durduktan sonra Cevat'ın cevap ver der gibi kafa sallamasıyla''Ecevit.''dedim.''Neden burda olduğunu biliyor musun?''dedi.Ben cevap vermeden.''Gölgenin içine girmek için buradasın.''dedi. Sessizce bekledim.Daha sonra masasındaki çekmeden bir silah çıkardı.Bana doğrulttu ve ''Bu işe gireceksen ki buna mecbursun ailenin yerini söyleyeceksin.işimizde geçmişe ve duygulara yer yoktur.''dedi.Terlemeye başladım bu sefer ölüm korkusu bana da gelmişti.Bir karar vermem gerekiyordu.Hayat benim için bitmişti,hayır daha yeni başlıyordu.Ama ailemin ölmesine göz yumamazdım.Altay'a doğru iki adım attım.Silahı bana verdi.Silah elimdeydi. İstersem Altay'ı vurabilirdim.Bunu yapmayacaktım çünkü silahı vermesi bana güvendiği anlamına geliyordu.Ailem de bana güveniyordu.Annem Hande'yi hiç istememişti.Annemi dinlemediğim için şu an burdaydım.Gözlerim dolmuştu.Sol gözümden düşen birkaç damlanın ardında hiç tereddüt etmeden silahı ağzıma dayayıp sıktım.Silah boştu,bir kez daha ölümle burun buruna gelmiştim ve tekrar ben kazandım.Ellerim titriyordu,silahı düşürdüm.Cevat yerden silahı alıp Altay'ın masasına doğru gitti.Altay bana baktı,güldü.Daha sonra tekrar İstanbul'u izlemeye devam etti.Aziz ''Ecevit,senin gibiler daha önce oldu ama hepsi ailesinin yerini verdi.Ailelerinden önce onları öldürdük.Sen sadıksın.Bize de böyle adamlar lazım.'' dedi.İçimde garip bir mutluluk oluştu.Daha sonra Aziz ''Kardeşimle olan işin bittiğine göre seni odana götüreyim.''dedi.Aziz ve ben odadan çıktık.Asansöre doğru yöneldik.Asansörü çağırdım.Bekledik asansör geldiğinde rüyada olduğumu sanmıştım. İçerden dünyalar güzeli bir kız çıktı.Açık kahverengi saçları,yeşil gözleri beni büyülemişti.Asansörün önünde heykel gibi duruyordum.Kızın ''Babam odasında mı amca?''demesiyle kendime geldim.Bu kız Altay'ın kızıydı.Hayatın anlamını yeniden bulmuş gibi hissettim.Kız Altay'ın odasına doğru giderken asansöre bindik.6. kata bastı ve aniden yakamdan tutup beni aynaya yapıştırdı.''O kız benim yeğenim,Altay'ın kızı.''dedi.''O'na nasıl baktığını gördüm gözlerinizden anlarım ben sizin.'' dedi.Hiçbir şey demedim.6. kata geldiğimizde çıktık.Beni odama götürdü.Benimle birlikte odaya girdi.Bunu beklemiyordum.Burası artık senin yeni evin alışsan iyi olur.''dedi.Koltuğa oturdu.''Dolaptan 2 bira getir.''dedi.Uzun zamandır alkol almıyordum.Biraları içmeye başladığımızda ''Biraz sert davranmış olabilirim.Ama o kız Altay'ın tek varlığı.Eşinden kalan tek parça.O'na gelecek en ufak zararda dünyayı başımıza yıkar.''dedi.''En kısa zamanda unutacaksın.''dedi.''Abi ne oldu ki unutayım.''dedim.''Gözlerinden anladım delikanlı.Kıza nasıl baktığını anladım.Aynı şekilde o da sana bakıyordu.Bir daha ona bakmaya bile kalkma kendi ölüm fermanını imzalamış olursun.''dedi.''Peki abi sen nasıl istersen.''dedim.Paltosunun iç cebinden beyaz bir zarf çıkardı.İçi oldukça dolu gözüküyordu.''Bunu al,git kendine çekidüzen ver.''dedi.Zarfı açtığımda en az 20 yüzlük olduğunu gördüm.Bu gerçekten çok fazla paraydı.Çalıştığım cafede bir ayda bu miktarın sadece yarısını alabiliyordum.''Abi bu çok fazla.''dedim.''Gez,toz,eğlen.''dedi.''Peki.''dedim.Birkaç saniye sonra ''Hadi seni bırakayım.'' dedi.Biralarımız daha bitmemişti ama odadan çıktık.Tekrar asansörü çağıracaktım ki aşağı indiğini fark ettim.10. kattan geliyordu.Anlamıştım bu oydu.Hemen düğmeye bastım.Heyecanla kapının açılmasını bekledim.Karşıma çıkan kişinin o olmasını beklerken.Siyah,gür bıyıkları ile Cevat karşıma çıktı.Birlikte en alta kadar indik.