Önümüzdeki birkaç ay boyunca her gün çalıştım.Seri bir şekilde tabanca ve bıçağı kullanabiliyordum.Nişancılığım çok iyiydi.Bunların yanında birkaç dövüş sanatı ve boğma ipi üzerinde de çalıştım.Kendimi daha güvende hissediyordum.Güce değil hıza dayalı çalışmıştımve bu beni engellenemez kılıyordu.Bu birkaç ayda sıradan görevlere gittim.Birçok kişiyi vurarak,keserek,boğarak,boynunu kırarak öldürdüm.Artık alışmıştım.Ben de gölgenin içindeydim.Mevki olarak da yükselmiştim.Altay ve Aziz bana güveniyordu.Bazı konularda benimde fikrimi alıyorlardı.Operasyonlarda mantıksal düşünür plan yapardım.Bu yöntem eskisinden daha etkili ve güvenliydi.Bu süre içinde Ada'yı 1 kere bile göremedim.Amerika'ya üniversiteye gitmişti.Altay ne de olsa bir iş adamıydı.Kızının eğitimine önem veriyordu.Çok özlemiştim gözlerini,dudaklarını.Haftada en az 2 kere Merve ile boğaza gider içip dertleşirdik.Şu anki hayatımızdan,eski hayatımızdan.Merve 15 yaşlarındayken.Babasını borç yüzünden öldürmüş Merve'yi de fahişe yapmışlardı.2 yıl boyunca tek kelime konuşmamış.İçine kapanık yaşamış ama babasını vurdukları için mutluymuş.Her gün içip eve gelir Merve'ye tecavüz edermiş.Merve'yi eşi sanarmış.Daha 10 yaşındayken annesini bir trafik kazası sonucu kaybetmiş.Babası ilk o gün tecavüz etmiş.Neden bir şey yapmadığımı sorduğumda''Bana yaptığı dünyanın en kötü şeyiydi belki de ama o benim babamdı ve annemi kaybettikten sonra aklını kaybetmişti.Birilerine söylesem de kimse bana inanmazdı.Bütün komşularımız bize düşmandı.Babam eve gelirken her kese küfrederdi.''dedi.Ağlamaya başladı.Başınıomzuma koydu.Sıkıca sarıldım.Öptüm.Benim yanımda bunları hatırlamanı istemiyorum.''dedim.''Bunlar hayatımın bir parçası.''dedi ve gözlerini sildi.Boğaza doğru dönüp kaderine küfretti.Bu sırada ağlıyordum.Ben sıcacık evimde ailemle güzel vakit geçirirken.Merve hergün tecavüze uğruyordu.Ufacık bir şey olunca hayata küser kaderime sırtımı çevirirdim.Ne kadar nankörmüşüm.Küfretmesi bitince şişeyi fırlattı.Arabaya binip onu kaldığı yere bıraktım ve otele doğru yola çıktım.Saat gece ikiydi.Telefonum çaldı.Telefonu açtığımdakarşıdaki kişi ''Aşkımmm''dedi.Kim olduğunu anlamıştım arabayı hemen sağa çektim.''Ada?''dedim.''Evet,benim.''dedi.''Sesini çok özledim.Kokunu,gözlerinin içini,gülüşünü,dudaklarını.''dedim.Güldü numaramı Merve isimli birinden mesaj geldiğinde aldığını söyledi.MerveAda'nın numarasını nasıl almıştı?Altay'ın telefonunu karıştırmıştı.Bu riski benim için almıştı.Merve gerçekten çok iyi biriydi.Merve bu hayattan daha fazlasını almalıydı.Yuva sıcaklığını hissetmeliydi.Dünya onun için daha farklı bir yer olmalıydı.Ada Merve'nin kimolduğunu sordu.Bir arkadaşım olduğunu anlattım.Yaklaşık yarım saat konuştuktan sonra yarın saat 13.00 da Atatürk Havalimanı'nda olacağını söyledi.Mutluluktan birkaç damla gözyaşı yanağımdan akıp gitti.Babasının haberi olup olmadığını sordum.''Sadece sen ve ben birlikteolacağız.Senden başka kimse bilmiyor.''dedi.Bu büyük bir riskti.Eğer anlaşılırsa ikimizin de hayatı sona erebilirdi.Onu bekleyeceğimi ve ne kadar çok sevdiğimi söyledim.İlk defa bu kadar uzun konuşmuştuk ve bu burada son bulmayacaktı.Önümüzdeki 3 gün boyunca her anımıonunla birlikte geçirecektim.Gece Merve'ye bir teşekkür mesajı attım ve uyudum.Sabah kahvaltı bile yapmadan otelden ayrıldım.2 saat önce gelmiştim.Yolda arkamı bırakmayan camları filmli siyah bir araç da benimle birlikte geldi.Gerçekten şüphelenmiştim.Bunu sadece birtesadüf olduğunu düşündüm.Olayı fazla kurcalamadım.Yaklaşık 3 saat bekledikten sonra.Ada'yı gördüm.Koşarak sarıldım,öptüm,kokladım.Kaç kere öptüğümü sayamamıştım bile.''Eee şimdi nereye gidiyoruz?''dedi.Lüks bir otelde yer ayırttığımı söyledim.Tam kapıdan çıktık anahtarlarıdüşürdüm.Ada benden birkaç adım öne geçmişti.Yerden anahtarları aldığımda peşimdeki arabanın planlı bir şekilde yaklaştığını ve camının açıldığını gördüm.Amaçları Ada'yı vurmaktı.Silahı gördüğümde kendimi adanın önüne attım ve silah seslerini duydum.3 el ateş edilmişti.Vücudumun 3 ayrı yerinde yanma hissi oluştu.Kan aktığını hissetmiştim.Hani aniden kalkınca gözünüz kararır ya aynı o şekilde yavaş yavaş her şey kararıyordu.Yerdeydim.Başımda Ada'nın ağlayarak yardım istediğini duyabiliyordum.Biri ambulansı aradığını söyledi.Hatırladığım son sahne Ada'nın yeşil gözleri ve teninin sıcaklığıydı.