Bölüm 2

64 10 0
                                    

Asansörden indik ve otoparka gittik.Karşımda onlarca araba vardı.'Hangisiyle gideceğim?''dedim.''Hangisini istersen.''dedi.Karşımda duran siyah BMW arabaya bindim.Cebimdeki parayla birkaç takım elbise ve odada rahat olabilmek için eşofmanaldım.Geri dönmek için arabaya bindiğimde Hande'yi gördüm.Yanında bir adamla.O an sinirlenceğimi düşünsem de umrumda olmadı.Elimdeki paketleri arka koltuğa koydum ve arabayı evime,eski evime doğru sürdüm.Tam sokağın girişindeyken annemi gördüm.Elinde poşetlerle eve doğru yol alıyordu.Yüzünü göremedim.Biraz daha izledikten sonra annem ve babam balkona çıktı aralıksız 2 saat boyunca oturdular.Beni bekliyorlardı.Kardeşimin okul saati bitene kadar bekledim.Ağlayarak eve geliyordu.Herkes kaçtığımı sanmıştı.O an eve gidip hepsine sarılmak,öpmek için nelerimi vermezdim ama bir işe girmiştim ve böyle hareketler hem benim hem de ailemin sonunu getirirdi.Gözyaşlarım direksiyona dökülürken arabayı çalıştırdım ve otele doğru yolaldım.Odama girdiğimde saat 18.30 civarıydı.19.00 de yemek oluyordu.Eşyalarımı yerleştirip.Otelin restoran kısmına gittim.Kapıdan girer girmez Cevat yanına çağırdı.Masada sadece Cevat ve ben vardık.Yemeğimizi yerken ''Bugün ilk görevine çıkacaksın.Benimle geliyorsun.''dedi.''Görevimiz ne?''dedim.''Altay abinin odasına girdiğinde masanın önündeki iki adamı hatırlıyor musun?''dedi.Biraz düşündüm ve hatırladım bu işlerde yeri olmayan adamlardı.''Evet abi,hatırlıyorum.''dedim.''O adamlardanbiri bize olan borcunu ödemedi.Son zamanları yaklaşıyor.''dedi.Yemeğimiz bitti arabalara geçtik.Ben,Cevat ve iki adam yola çıktık.''Hangi ev?'' dedim.''Ev değil,işyeri.''dedi.Bir kuyumcunun önünde durduk.İçerde bir adam aceleyle bazı belgeleritopluyordu.Biz içeri girdiğimiz zaman gözlerindeki korkuyu gördüm.Bu gözler daha önceki üç evsizin gözleriyle aynı şekilde bakıyordu.Ölüm korkusu adamı sarmıştı.Silahını çekti,ateş edemeden kel olan adam silahı tutan elini vurdu.Adamın elindekisilah yere düştü.''Lütfen,benim bir ailem var.''dedi.''Ödemediğin bir borcun da var.''dedi Cevat.Ardından bana bir tabanca uzattı.Ne yapacağımı anlamıştım.Bu benim sınavımdı.O adamı öldürmeliydim.Silahı aldım adama doğrulttum.Daha önce silahıcanlılara zarar vermek için kullanmamıştım.Canlıdan öte karşımdaki bir insandı.Eşi,çocuğu,annesi,babası olan bir insandı.Artık gölgenin içindeydim.Tetiği çektim ve kurşunun sesini duydum.Adamın kalbine hedef almıştım.Adam yere yığıldığında.Keladam eline plastik eldiven geçirdi ve adamın göğüs kafesini yarıp kalbini delen kurşunu çıkardı.Arkamızda iz bırakmamalıydık.Bütün belgeleri aldık ve arabaya geçtik.Arabayı Cevat sürüyordu.Beni yanına çağırdı.''Abi altınlar ve paralar kaldı.''dedim.''Adam borcunu bize hayatını vererek ödedi.Hırsızlık bize yakışmaz.''dedi.Otele gittik.Altay'ın odasına çıktık.Kapıdaki iki kişi Altay'a haber verdi.Sadece Cevat ve beni çağırdı.Cevat'a imalı bir şekilde baktı ve Cevat onay verir gibikafasını salladı.Altay ellerime baktı.''Ellerin titremiyor,kolay alışacaksın gibi.''dedi ve güldü.Tepki vermedim.''Ödülüne götür Ecevit'i.''dedi.''Ne ödülü abi?''dedim.''Odana girdiğinde anlarsın delikanlı.''dedi.Odadan çıktığımızda ''Odanıkendin bulabilirsin,iyi eğlenceler.''dedi.Tam asansöre binecekken.Karşımda o vardı.Kader bizi tekrar bir araya getirmişti.Asansörden çıkmasına izin vermeden içeri ittim.6 ya bastım.Bakışlarından anlamıştım o da beni istiyordu.Sağ elimle boynundantuttuğumda dudaklarının ıslaklığını dudaklarımda hissettim.O sıcaklığını.İçimde tarif edilemez bir mutluluk vardı.Kata geldiğimizi belirten sesi duyduğumda kendimi çekmek istedim ama O bırakmadı.''Yeter.''dedim.Bana baktı ve güldü.Yanakları kızarmıştı.''İlk.''dedi.Neyin ilk olduğunu anlayamadım.Yanağından öptüm ve asansörden çıktım.Çıktığımda aklıma bir soru geldi.Acaba asansörde kamera var mıydı?Buna hiç dikkat etmedim.Hemen diğer asansörü çağırdım.Her yeri inceledim hiçbir şey bulamadım.Asansördençıktım ve odamın kapısı açıldı.İçerden bir kadın çıktı.''Nerde kaldın ağaç oldum.''dedi.Kravatımdan çekerek beni odaya soktu.

Gölgedeki EllerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin