Na początku chciałabym podziękować mojej przyjaciółce EyeOfWolf i Mayia2 za nominowane mnie. Doceniam :) . Dopiero zaczęłam i wiem, że pewnie nie będę miała milionów wyświetleń, ale to nic, bo pisze głównie dla siebie i jeśli mam na to ochotę. Mimo wszystko nawet jak jak widzę, że ktoś polubił moja historie to śmieje się do telefonu jak idiota. Wiem, to głupie. Ale tak jest. Wiec bez przedłużeń:
1.Za jaką osobę się uważasz?
W sumie to nie wiem, ludzie częsta mi mówią, że jestem dziwna. Nie jestem pewna w jakim sensie, ale odbieram to jako komplement. W końcu trzeba być pozytywnym, nie? Na początku znajomości zazwyczaj jestem bardzo nieśmiała i cicha ale jak kogoś poznam bliżej to jestem bardzo rozgadana i jeśli dziwnie się zachowuje to znaczy, że czuje się przy kimś komfortowo :).2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Więc mam parę książek, które kocham i szczerze polecam:
*Trylogia "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
*"Mroczne materie" Philip Pullman
*Seria książek "Pretty Little Liars" Sara Shepard (bardzo wciąga)3.Jakie masz hobby? (oprócz pisania)
Nie jestem pewna czy to się zalicza, ale lubię próbować różnych sportów (snowboarding, skateboarding). Ostatnio nawet polubiłam grać w piłkę i chyba zapisze się na jakieś treningi. Czasem też sobie rysuje, tak dla siebie, ale głównie to bazgroły na lekcji. Uwielbiam muzykę, słuchać i szukać nowych zespołów i gatunków :).4. Czym jest dla ciebie pisanie?
Tak naprawdę to nie wiem, ale lubię sobie czasem popisać, o takim życiu pełnym przygód, zabawy, miłości. O wolności i braku zasad, o życiu, którego zawsze chciałam, ale nigdy nie będę miała xD. Tak jakbym spełniała moje marzenia, poprzez moich bohaterów? Nie wiem do końca.5. Jakie jest twoje marzenie?
Coś związanego z podróżowaniem. Wiecie ten wiatr we włosach i niezależność xD Zwiedzać świat z przyjaciółmi, którzy mają takie same zajawki jak ja. Tak.6.Ulubione zwierzę?
Żyrafy. I małe słodkie koale. Nie wnikajcie.7. Czytasz Creepypasty?
Czasem jakieś opowiadania na stronce Creepypasty, ale zazwyczaj po połowie mi się nudzą, wiec zaczynam następne ;-;.Okej, wiec mam nadzieje, ze się podobało i dotrwaliscie do końca :). Nie nominuje, bo tak naprawdę nikogo nie znam na wattpadzie :).
Do zobaczenia Jula
CZYTASZ
Raz na zawsze
RomanceKiedy zauroczenie zmienia się w miłość, a ta gnije stając się nienawiścią... Czy Hope przełamie się i wpadnie w wir miłości? Czy może Will zbyt dużo narozrabial i już nie jest w stanie go pokochać?