15. kapitola

Ráno nás vzbudil Filip přesně v 9:00.
" Je přesnej jak hodinky" řekla jsem ospale a potichu. " Dobrý ráno " odpověděla mi znuděně Ari.

Vstala jsem a šla ke skříni. Vzala jsem si bílý crop top a kraťasy a šla do koupelny.

Vlezla jsem do sprchy, vzala jsem mojí houbičku a sprcháč a umyla jsem se, umyla jsem si i vlasy. Poté jsem se osušila, hodila vlasy do turbanu a šla k zrcadlu.

Namalovala se a šla do skříňky vedle sprchy pro fén, vyfénovala jsem si vlasy a pošplíchala rozčesávačem. Vzala hřeben a učesala se. Po ranní hygieně jsem se oblékla a šla zpátky za Ari.

" Můžeš do koupelny " řekla jsem Ari
" Jojo jen si vyberu oblečení " mírně na mě zakřičela Ari od skříně
" To si jako vybíráš oblečení celou dobu co jsem byla v koupelně? "
" Jo, vadí? "
" Ne ne, v poho "
Když jsem dořekla poslední slovo vytáhla Ari ze skříně růžový tílko a kraťasy a šla do koupelny.

Já jsem zapla noťas a šla na facebook. Chvilku jsem si psala s mamkou ( jo, mamka má facebook, co lepšího bych si mohla přát?), poté jsem se odhlásila a šla na ask. Odpověděla jsem na většinu otázek.

Když Ari přišla z koupelny, šli jsme na snídani. Vzala jsem si rohlík se šunkovou pěnou a sedla si s Ari.

Dosnídali jsme a šli na nástup.
" Dobré ráno, dnes se trošku rozběháme a pojedeme do Tatralandie, takže se sbalíte a hned jak budete hotovy přijdete sem před chatu " volala Ella.

Hned po nástupu jsme se šli ještě do jídelny napít a my mohli běžet. Běhali jsme jen kolem chaty. Takže super. Asi po pěti minutách běhání jsme už nemohli a tak jsme už neběhali.

Když doběhli všichni šli jsme na pokoj. Do vaku jsem hodila plavky, ručník, sluchátka, peněženku a mobil. Počkala jsem na Ari a šli jsme před chatu.

Po příjezdu autobusu se všichni rvali dovnitř. Když si všichni sedli Ella nás zpočítala a mohli jsme jet.

Zapojila jsem sluchátka do mobilu sluchátka a pustila jsem si písničku Blame it on me, opřela hlavu o sklo a sledovala jsem jízdu. Jako vždy.

Cesta bude trvat asi 4 hodiny takže dobrou.

Probudila jsem se už na Slovensku. A zanedlouho jsme přijeli před Tatralandii.

Vystoupili jsme z autobusu a řekli nám zase jak se máme chovat a kde a kdy je sraz před odjezdem.

Zaplatili jsme vstupné a šli jsme hned k prvním lehátkám které byli volné. Rozložili na ni osušku a šli jsme do kabinek. Převlékli jsme se a šli zpátky na lehátka.

Chvilku jsme jen leželi a povídali si ale potom jsme šli na Rollercoaster.

Byl to otevřený tobogán na kterém se jezdilo na nafukovacích kolech pro 2 - 3 lidi. Tobogán je dlouhej asi 100 metrů. Na Rollercoaster jsme šli ještě dvakrát a potom na Free fall.

Free fall je ten nejstrmější tobogán na Slovensku. Byla dlouhá asi 35 metrů. Na Free fall jsme šli jen jednou, protože jsem se tam po druhý už neodvážila jít. Ari klidně ano ale mně to prostě jednou stačilo.

Další tobogán se jmenoval Anakonda. Je to ten nejdelší tobogán na Slovensku a v Čechách. Je dlouhý 146 metrů. Tam jsme šli ještě asi čtyřikrát.

Poté jsme šli na Black hole což je v překladu černá díra. Jedete 100 metrů uplně po tmě a čekáte na vytoužené světlo. Na Black hole jsme šli ještě jednou a zase stačilo.

Poté jsme si dali chvilku oddych na oběd. Já jsem si dala kuřecí nugetky s hranolkama a kečupem a coca-colu. Ari si dala to samé ale místo kečupu tatarku.

Dojedli jsme a šli na léhatka. Asi 20 minut jsme se tam škvařili na sluníčku a potom jsme šli do bazénu který se jmenoval Amazonia.

Byl to dětský bázen, ale my jsme přece taky děti! Byl tam tropický hrad s palmami, hradem, mini toboganrm Wood Splash a skluzavkou Amazonie. Voda měla víc jak 30 stupňů takže pohoda.

Potom tam byli ještě vodní houpačky, vodní deštník, vzduchivé gejzíry, chrliče a dětská třískluzavka. To všechno jsme ještě vyzkoušeli.

Po dovádění mezi dětma jsme šli do normálního bazénu si jen tak zaplavat a byl tu večer asi sedm hodin. A my máme o půl osmé sraz před vchodem. Tak jsme šli na léhatka, vzali si osušky, zabalili jsme se do nich a šup šup se převléct do normálního.

Bylo 19:20 a my jsme byli hotovy. Tak jsme si s Ari povídali. Za chvilku přišli ostatní, přijel autobus a nás čekala dlouhá čtyřhodinová cesta k nám do Čech.

Nastoupili jsme do, sedli na svá místa a autobus se rozjel. Nejeli jsme až na chatu, ale vystoupili jsme na náměstí. Vzali jsme mobil maximálně peníze a šli jsme se projít po námestí. Pomalu se stmívalo. Bylo to krásný. Koupili jsme si zmrzlinu a já jsem něco koupila mamce a taťkovi.

Po hodině chození po náměstí jsme zase usedli na svá místa a tentokrát jsme už jeli na chatu. Byli jsme všichni už unaveny a tak nás poslali na pokoj.

Přiška jsem do pokoje, hodila jsem vak na křeslo vedle stolu a lehla jsem si do postele.

Usínala jsem a najednou slyším a vidím jak někdo prostrčil obálku pod dveřma. Nedalo mi to a šla jsem se podívat.

" Napiš jakého zpěváka/zpěvačku/kapelu máš rád/a.
Vaše vedoucí :)" stálo na papíru.

Sice mi bylo jasný co napíšeme ale i tak jsem vzbudila Ari a zeptala se jí koho tam mám napsat. Dohodli jsme se, že napíšeme One Direction. Bylo mi to jasný. Obálku jsem zanesla k Elle na pokoj a zeptala jsem se jí na co to potřebujou, ona mi řekla, že je to taková hra.

Přišla jsem na pokoj, převlékla jsem se do pyžama, odlíčila jsem se a dnes jsem kašlala na sprchování.

Zalehla jsem do postele a hned jsem spala.

Takžé, další díl je tu! Nahoře ta písnička Blame it on me. Omlouvám se za případné chyby a nesmyslnosti :D já za to nemůžu :'D Děkuju Vám moc za reads a votes :3

FAKE boyKde žijí příběhy. Začni objevovat