7. KAPITOLA 1/2

240 20 0
                                    

Když jsem se probudila tak jsem si uvědomila co se stalo. Přišel za mnou můj otec! Začala jsem si nadávat proč jsem doprdele hledala ty zasraný žiletky. Nemuselo se tohle vůbec stát! Ani jsem nemohla uvěřit tomu že se se mnou Dan kvůli tomu rozešel. (sad story) Najela jsem na telefonu na Messenger a napsala nějakýmu klukovi. Za chvíli odepsal. Chatovali jsme asi dvě hodiny a mezi tím se z nás stali kamarádi. Všechno jsem mu napsala,ptal se mě na to proč se řezu. Ať toho nechám protože mám celý život před sebou.

A měl pravdu! Zavolala jsem mamce jestli neví kdy mě pustí domů. Byla jsem šťastná že už zítra večer. Začala jsem si balit věci. (:-D) hned jak mile jsem si zbalila tak jsem si lehla a usnula jsem. Spala jsem asi hodinu a půl protože když jsem se probudila tak už jsem měla na stole oběd. Usmívala jsem se a napsala svému novému kamarádovi jmenuje se Pavel. (+bude Amy a - bude Pavel)

+ Ahoj tak jsem se probudila a zjistila jsem že mám vedle sebe jídlo. Podívala jsem se na oběd.
Nó nevím jestli se tomu dá říct jídlo :-)

-Ou tak to tě lituji :-D já dneska vařím rodičům oběd takže pokud budeš chtít tak přijedu do nemocnice a uvařím ti.

+ ano, prosím :-P jak se máš?

- teď jsem kvůli tobě dostal hlad. Jak se máš ty? :*

+ o tak to pardon. Blbě. (btw. Co ta pusinka?) :*

- taky bych rád věděl :* <3

+ ahá tak to jo <3

- si roztomilá :-*

+ nejsem :-*

- si a pšt!

+ ok. Už mlčím. Usmívala jsem se na telefon jako debil

- můžu ti říkat princezno? :-*

+ Bude mi potěšením. :-* On je taaaak úžasnej. Neustále jsem se usmívala na telefon.

- Dobře. Princezno.

+ Si sladkej :-*

- já nejsem sladkej. To ty jsi nejsladší kráska kterou jsem kdy viděl.

+ nech toho nebo se rozteču slastí.

- musím jít tak zatím pa

+

On je boží... Je to super kluk. Pustila jsem se do jídla a mezi tím přišel Dan. Normálně jsme se bavili. Jsme kamarádi a za to jsme oba dva rádi. Když jsem dojedla tak jsme si s Danem povídali. Potom mě Dan chytil za ruku a začal mě líbat.....

Čau všichni je tady další část a to sedmá kapitola která je tentokrát na dvě části. Jinak jak se vám příběh líbí? Myslíte že mám dobré nápady? Mám vás ráda

SORRY I'M NOT PERFECTKde žijí příběhy. Začni objevovat