Bölüm 1

79 16 2
                                    

Ellerini tekrar birbirine sürttü ve kısa sürelide olsa ısınmalarını sağladı. Yağmur şiddetini gittikçe arttırıyordu ve bu yüzden de hava gittikçe soğuyordu. Zile bir kez daha uzunca bastı. Diğerlerinden farklı olarak bu sefer evin içinde ayak sesleri duyuldu. Bir kaç saniye sonra kapı açıldı. Kendini hemen içeri attı.


"Nerdeydin?"diye sordu ayakkabılarını çıkarıp her zaman giydiği terlikleri alırken.


"Saçlarımı kurutuyordum."dedi hala nemli olan saçlarını göstererek.


"Neyse, konuşmamız gereken bi konu var."


"Tamam sen salona geç ben saçıma havlu sarıp geliyorum."


Kafasıyla onaylayıp salona geçti.


Büyük rahat koltuğa attı kendini. Kafasını arkaya yaslayıp bi süre öyle bekledi. Sonra doğruldu ve orta sehpanın üzerindeki sigara paketinden bir sigara çıkardı. Paketi yerine bırakıp çakmağı aldı. Sigarayı dudaklarının arasına yerleştirdi ve çakmağı çaktı. Sigaradan uzun bir soluk alıp derinlerine çekti. Sigaranın ciğerlerine kadar değdini hissedebiliyordu. Yeteri kadar içinde dumanı yavaşça dudaklarının arasından bıraktı. Havada süzülen dumanı izledi. Kültablasına uzanıp sigaradaki külü döktü. Tekrar koltuğa yaslandı ve uzun bir soluk daha aldı sigaradan. Ve bıraktığında dumanı tekrar izledi. Merdivenlerden inen ayak sesleriyle tekrar kültablasına uzandı ve sigarayı söndürdü.


"Ne konuşucaz? Bu saatte geldiğine göre önemli bi konu."


"Saat kaç ki?"


"23.30"


"Geç olmuş ama neyse, konuya dönelim. Bir iş teklifi aldım. Sağlam bir adamdan. "Yılan" ismiyle tanınıyo. Adamın sağ koluyla konuştum. Büyük bir bankanın bir şubesine soygun yapılacakmış. Bankanın anlaşma yaptığı güvenlik şirketinin günlük para nakliyatını yapan görevliler adamlarıymış. İş için bizi uygun görmüşler."


"İş iyiymiş. Senin aklına yattı mı?"


"Yattı."


"O zaman olur ama diğerlerine de sormak lazım. Kabul ediceklerdir bence."


"Sormadan bilemeyiz. Hepsine mesaji at ve yarım saate Skype'a girmelerini söyle."


"Tamam."dedi ve koltuğun yanındaki sehpahanın üzerindeki telefonunu aldı. Hepsine aynı mesajı atıp"Tamamdır."diyip telefonu eski yerine koydu. Kafasıyla onayladı.


Yarım saatlik sürede muhabbet ettiler. Sonra laptopu açıp Skype'a girdiler. Bir kaç dakika sonra diğerleride geldi.


"Ne var da bu saatte uyandırdınız?"


"İş teklifi aldım."


"Nasıl bi iş?"

Bir Siyah MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin