-4

4.8K 228 15
                                    

Ik ben thuis aangekomen en ik blijf maar denken aan Walid. Ik weet niet maar hij blijft maar in me gedachten. Ik kijk op me telefoon en zie dat ik een app heb van Walid.
Walid: hey Souhaila, met Walid.
Souhaila: Heyhey
Ik zie dat Zaka me ook heeft geappt.
Zaka: yoo, sorry dat ik opeens afzegde.
Souhaila: Maakt niet uit joh
Ik ben definitief klaar met zaka. Hij hoeft me niet meer te appen, sinds hij Romaysa heeft besta ik niet meer.

Ik heb honger gekregen, ik loop naar beneden en zie dat niemand thuis is. Er is niks lekkers in huis, dus ik besluit naar de Albert Heijn te gaan.
In de AH pak ik 5 blikjes redbull, 3 zakken chips, 4 milka repen en nog veeel meer. Ik ga in de rij staan en zie Anouar aankomen lopen. Anouar is de zoon van me moeders beste vriendin. Ik heb hem echt lang niet gesproken. 'Ewaaaa Sousou. Alles goed? Lang niet gesproken man.' 'Heey, gaat goed hamdoulilah. Jaa hahah, waar hing je uit?' 'Ewa ja, je weet toch druk met school en werk.' Ik zet alle spullen op de band neer en zie dan dat Anouar begint te lachen. 'Eens een dikzak, altijd een dikzak he.' Zegt hij terwijl hij in me wangen knijpt. We praten nog wat en lopen dan samen de AH uit. Romaysa staat daar met een meisje. Zoals altijd heeft ze weer een kort rokje aan waar dr hele kont in onder uit steekt. Anouar ziet dat ik d'r vies aankijk. 'Dat is die Romaysa toch?' Ik knik. 'Er werden naaktfoto's van haar op insta gegooid. Zij is grootste hoer van Amsterdam. Meeste jongens gaan met dr naar bed  en gooien dr dan weg.' Hmm, is Zaka daarom met haar? Om dr alleen te neuken? Had ik niet van hem verwacht.

Thuis aangekomen stop ik alles op de goeie plek en ga dan voor de tv zitten met een blikje redbull en een milka reep.
Souhaila: Zakaa, ik heb dingen gehoord over Romaysa. Ze heeft naaktfotos en staat bekend als grooste hoer van Adam? Heb jij met dr om dr alleen te neuken ofzo?
Zaka: Sou, dat zijn alleen maar praatjes. Zo dom ben ik niet, als ik van een meisje hou neem ik met d'r niet als ik met haar bed in wil.
Souhaila: oke, veel geluk met d'r maar ik hoef jou niet meer te spreken. Doeg X
Ik blokeer hem en verwijder hem. Geen zin meer in gezeik.

4 dagen later.
Ik ben deze dagen vaker met Walid wat leuks gaan doen. Met zaka heb ik geen contact meer. Hij negeert mij en ik negeer hem, veel beter zo. Dan ontstaan er ook geen ruzie's.
Het is kwart over 2 en ik ben klaar met school. Ik loop het schoolplein af en zie Walid bij een auto staan. Hij heeft mij ook gezien en zwaait. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Hey schat, ik dacht ik kom je even ophalen. Kom je mee terrasje pakken?' Ik knik. We stappen zijn auto in en racen weg. 'Schat, ik wil niet meer dat je jurken aantrekt, elke jongen kijkt naar je en dat wil ik niet. Je bent van mij. Dus trek vanaf nu iets over je kont aan, elke jongen geilt op je lichaam.' K begin rood te worden. Dit is zo schandelijk. 'Oh, ja sorry.' 'Je hoeft je niet te schamen ofzo, ik zeg het alleen omdat ik je niet wil delen. Ik wil je voor mij alleen.'
Walid is de eerste jongen waar ik echt verliefd op ben, ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb wel veel contact met jongens maar dat zijn alleen maar vrienden. Al me vriendinnen hebben een vriend gehad en hebben gezoend enzo. Maar ik weet niet eens hoe dat moet.

We zijn aangekomen bij een terrasje en gaan zitten. We bestellen wat te drinken en genieten van de zon. Ik vertel Walid over me ruzie met Zaka en hij is het helemaal met me eens.
Om 6 uur brengt Walid me naar huis. 'Doeg prinses van me.' 'Doei prins.' Ik wil de auto uitstappen maar word tegen gehouden door Walid die me aan me arm trekt. 'Voordat je weggaat wil ik eerst een kus.' Hij komt steeds dichterbij en op een gegeven moment voel ik zijn lippen op die van mij. Ik krijg er een fijn gevoel van en ga er gewoon in mee. Ik stap de auto uit en loop blij het huis in. Ik doe me schoenen uit en leg me tas neer. Ik zie blauwe Balenciagas, die moeten van me Zaka zijn. Ik loop de woonkamer in en zie Zaka met me broers aan tafel zitten. Ik groet ze en praat even met ze. Ik laat me broers niet merken dat Zaka en ik ruzie hebben. Na wat gepraat te hebben loop ik naar boven en begin aan me huiswerk. Ik heb oortjes in en hoor niet dat er iemand me kamer inkomt, totdat ik een hand op me schouder voel. Ik draai me om en zie Zaka staan. Pff wat moet hij nou weer? 'Souhaila, ik wou wat vragen.' 'Ja wat?' Zeg ik geirriteerd. 'Ik zag je na school met die ene gozer op parkeerplaats staan. Walid ofzo.' 'Ja dus?' 'Het leek erop dat jullie meer zijn dan vrienden en ik wil je alleen voor hem waarschuwen. Hij is een hele slechte jongen geloof me.' 'Wat lul je nou weer. Jij geloofde me niet toen ik die dingen zei over Romaysa en je verwacht dat ik jou nu wel geloof over Walid. Opkankeren.' Oeps normaal scheld ik nooit met kanker maar het floepte er gewoon uit. 'Aii, je wilt zo doen? Ga maar je gang, doe maar wat je wilt maar als je iemand nodig hebt om bij uit te huilen kom dan niet naar mij.'Zegt Zaka boos en gooit me kamer deur met een klap dicht.

Wow ik heb Zaka nog nooit zo boos gezien. Waarom lult hij allemaal shit over Walid, is hij jaloers? Nee dat kan niet hij heeft Romaysa al toch. Maar wat als alles wat hij zegt wel waar is? En Walid niet de man van mijn dromen is?

Liefde op 't eerste gezicht.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu