Zaka rijdt me naar huis en wenst me beterschap. Als ik thuis ben gekomen loop ik gelijk naar boven en ga in mn bed liggen. De pijn die ik nu heb eh, ik wens het niemand toe. Ik val bijna in slaap totdat ik iemand op mn deur hoor kloppen. 'Ja?' Zeg ik zo normaal mogelijk. 'Ewa zusje, wat is er? Je kwam binnen zonder te groeten. Heeft je vriendje het uitgemaakt?' zegt mn broer Redouan sarcastisch. Ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Nee, ik heb buikpijn daarom. En ga nu me kamer uit ik wil slapen.' Zonder nog wat te zeggen verlaat hij mn kamer. Ik trek mn deken over mijn hoofd en val in een diepe slaap.
Ik word wakker door mn telefoon. Iemand belt me. Ik kijk hoe laat het is en zie dat het 02:13 is. Wie de fack belt me zolaat? Ik kijk op mn scherm en zie anoniem staan. Ik besluit toch maar op te nemen.
'Hallo?'
'Hey schoonheid.' Ik herken die stem gelijk, t is Walid. Die flikker die me ontmaagd en daarna weg gaat.
'Wat moet je?'
'Niet zo boos. Ik wou even melden dat je die vriend van je Zaka, even moet vertellen dat ik hier de baas ben en hij hier niet mee weg komt. Fijne avond verder.'
Voordat ik nog wat zeggen is er al opgehangen. Waar had Walid het over? Wat heeft Zaka gedaan? Ik hoop niks ergs, ik heb totaal geen zin in nog meer problemen.De volgende ochtend word ik wakker en neem gelijk een warme douche. Even alles vergeten. Na het douchen kleed ik me om en ga aan tafel zitten. We ontbijten met baghrir en ne3ne3 thee😍. Wat hou ik toch van mn moeder, te lekker dit.
Het is inmiddels al 3 uur en ik heb de hele dag vlogs gekeken op youtube. Geen zin om iets te doen. Ik moet wel de hele dag denken aan het gesprek tussen Walid en mij. Ik wil zo graag weten waar hij t over had, ugh. Ik besluit Zaka te bellen.
Ik spreek met Zaka af bij een parkje omdat hij t niet via de telefoon wilt doen. Ik pak de oxboard en ga met mn PSG trainingspak en adidas slippers naar het parkje. Ik ga zitten op een bankje en wacht op Zaka. Even later zie ik hem al aan komen lopen.
'Hey sou, gaat het al wat beter met je?' 'Ja beetje.' Zeg ik.
'Zaka, wat is er gebeurd tussen walid en jou?' 'Ik zag hem bij shisha lounge, de dag dat je het me vertelde en ik kon mn boosheid niet inhouden man. Ik heb hem in zn gezicht geslagen en ben toen weggelopen. Ik weet dat je nu boos bent maar wollah Souhaila ik kon me niet inhouden. Kijk wat hij je heeft aangedaan.' 'Zaka, dat is het domste wat je ooit hebt gedaan. Je weet hoe Walid is, hij kent heel facking Nederland en gaat met die verkeerde mensen om, straks gaat hij iets terug doen ofzo.'zeg ik bezorgd. 'Wist je dat dat mij geen ene kanker boeit, al kent hij de hele wereld. Hij heeft veel praatjes, maar ala het erop aankomt doet hij niks hoor.' 'We zullen zien, maar...' Ik stop met praten als ik opeens een hele erge buikpijn voel. Ik voel me misselijk en alles wordt wazig. Ik voel al het eten naar boven komen, en kots de hele grond onder. Omg wat schandelijk dit. Zaka kijkt me bezorgd aan en tilt me op, hij brengt me naar het ziekenhuis.Ik lig op een bed in een kamertje, zaka zit naast me op een stoel. We wachten op een dokter die wat testen bij m heeft gedaan. 5 minuutjes later komt de man aanlopen. Ik ga rechtop zitten en wacht op zijn antwoord.
Dokter: 'uhmm, mevrouw el B..... Ik heb goed nieuws voor u. U beng zwanger. Vandaar alle buikpijn en misselijkheid.'
Ik kijk hem verbaasd aan. 'Wacht wat? Ik? Zwanger? Dit kan niet kloppen, u heeft vast een fout gemaakt ofzo.'
Dokter: 'nee mevrouw, het is 100% zeker. U bent net 4 dagen zwanger.'
Ik sta op en loop boos weg. Ik hoor de dokter nog zeggen tegen zaka: 'leuk dat u nu vader bent of niet soms?'
Waarop zaka reageert: 'Dat kind is niet van mij kanker zemmel.'Ik loop naar Zaka's auto en wacht voor de deur. Even later komt Zaka ook in stappen. 'Het komt goed Sou, we verzinnen wel een oplossing.' 'Nee Zaka, het komt niet goed. Ik ben facking zwanger van Walid. Hoe kon ik zo dom zijn, hoe? Ik kan het niet meer aan Zaka, ik weet niet wat ik moet doen.' Zeg ik terwijl ik in huilen uitbarst. Zaka pakt me vast en knuffelt me stevig. Ik voel hoor zijn ademhaling. Dit voelt zo fijn, ik wil hem niet meer loslaten.
JE LEEST
Liefde op 't eerste gezicht.
RandomDit verhaal gaat over een meisje Souhaila, ze is 18 jaar en woont met haar ouders, haar 2 broers Redouan en Soufiane en haar zusje Siham. Soufiane en Redouan vertrouwen hun zusje wel, dus letten niet veel op haar. Maar is dat wel goed?