-Ce?Cum adica?De ce trebuie sa fugim?Intreb eu panicata.
-Am spus ca nus eu singurul vampir pe lumea asta!Spune Rob si incepe sa stringa de prin casa tot felul de lucruri de la haine pina la incarcatorul de telefon.
-Dar ce legatura are asta cu mine de ce si eu trebuie sa fug?Intreb confuza.
-Pai cei de sus au aflat ca esti cu mine si la noi e interzis ca oamenii sa afle de noi.Si daca te vor gasi va fi foarte rau.Spune Rob incheind bagajul.Acum hai mergem si la tine trebuie sa stringi si tu lucrurile.
-Dar cum ramiine cu parintii mei???
-Pai ei sunt plecati pe o luna si noi o sa reusim sa gasim o solutie in tot acest timp.Imi raspunde tipul.
-------------Time skip--------------
Ne aflam in masina.Nu credeam ca va fi asa.Sa intimplat din senin vroiam sa plec din locul asta dar nu asa.
-Esi ok?Intreaba Rob.
-Da doar ca....De ce eu?De ce eu trebuie sa fiu acum aici si sami fie frica de niste monstri care nici macar nui cunosc????Intreb izbucnind in plins.
-Stiu cum te simti am trecut si eu prin asta.Spune Rob care mai avea un pic si plingea si el.
-Ce vrei sa spui???
-Pai cind am aflat ca tata e vampir nu puteam sa inteleg cum ma convingeam ca era imposibil dar tata vroia ca eu si mama sai fim mereu alaturi asa ca nea facut si pe noi monstri de genu asta.Niciodata nu am fost deacord cu noua mea viata si nici acum nu sunt.
-Imi pare rau!Raspund eu.
-Nui nimic acum tot ce conteaza e sa supravietuim ca Ei vor gasi orice solutie pentru a ne elimina.Spune Rob.
In sfirsit masina se opreste iar noi coborim linga o casa imensa mai ceva ca a lui Obama.Era gri avea cam vreo cinci etaje si era fuking de uriasa.Intram pe usile imense si vad un barbat cam 180 cu corp bine lucrat si par blond.Ochii lui negri imi dau fiori.Robert ma lasa de mina si incepe sa alerge panicat prin casa.
-Robert,schizofrenu dracu cei cu asta???Intreaba taicsu'presupun aratind cu mina spre mine.Eu ma opresc confuza.
-Tata nu am timp de explicatii.Spune Rob care era pe cale sa explodeze.
-Bine da stai sa afle mata te omoara.Spune celalalt care deja era infuriat.
-Imi explica si mie cineva ce se intimpla aici!!!Strig eu.
-Domnisoara tu cine esti?Intreaba taicsu'.
-Inna Domnule.Raspund eu cu o oarecare frica.
-Aha inteleg!Spune el.ROBERT treci aici ai ceva sa imi spui???
-Pai...Eu cu Inna am facut cunostinta acum citeva zile si se pare ca Ei au aflat.
-Acum ce marog vrei sa fac???Intreaba taicsu'.
-Pai nu stiu ma gindeam ca puteai sa ne ajuti!Spune Rob si cu aceste cuvinte paraseste camere.Eu ii zimbesc strimb lui taicsu'si incerc sa ma fac nevazuta.
Hey pufosilor scuze ca nam postat demult dar nu am avut net ca eram plecata.Si am facut capitolul asta care dupa mine e urias.:))
CITEȘTI
Viata fara sfirsit.
FantasyEste povestea unei fete de 17 ani care era nevoita sa afle secretu strasnic al lumii in care traia.