"Mica Surpriza"

5 0 0
                                    

-Termen dat?Pentru ce?*intreb*.

-Pai...pentru ca tu sa devii vampir.*imi raspunde Mr.White*.

-What???Stiu ca asteptam ca viata mea sa se schimbe dar chiar asa.*spun eu panicata*.

-Calm!!!*striga Robert???*.

-In sfirsit!!!Credeam ca nu mai vii.*spun si il imbratisezi*.

-Nu pot sa-mi parasesc viata.*spune si accepta imbratisarea*.Se indeparteaza incet de mine si se apropie de Mr.White.

-Tata,avem timp pina la prima zapada.*spune el ingrijorat*.

-O sa facem tot posibilul.*spune Mr.White*.

Imi suna telefonul.Era mama.Nu mam mai vorbit demult cu ea.
Convorbire telefonica:

-Alo.

-Inna ce faci.*intreaba mama*.

-Sunt la Robert.

-Hai acasa,am o surpriza.

-Bine vin acum.
Sfirsitul conversatiei.

-Rob,ma sunat mama trebuie sa merg acasa.*spun eu*.

-Bine dar suntem cam departe de casa ta.*spune el in timp ce ride si cred ca ia venit o idee*

-De ce rizi?*intreb*

-Hai o sa te duc acasa.Ma ia in stil mireasa si incepe sa fuga (ca vampirii stiti voi).In o ora jumate ajungem acasa.

-Pa.*spun si plec.Intru pe usa asteptind surpriza.

-Am ajuns!*strig eu*

-Hai la bucatarie.*striga mama*.Intru in bucatarie.Acolo statea mama linga o cutie impachetata frumos.Mama scoate din cutie o patura multicolora.

-Stiu ca in citeva zile ai sa pleci asa ca eu si bunica am facuto pentru tine.*spune mama*.
Din perspectiva autoarei.

Inna la asteptat pe Robert aproape tot anul scolar.Mama ei atata timp a stat in sat.Dupa ce termina scoala Inna va pleca.
Inapoi in perspectiva mea.

Pun patura inapoi in cutie si o duc in camera.Mica surpriza ma va incalzi iernile.
Hey dragutilor.E cam scurt asa ca am ma starui sa postez mai des.Vam pupat:***

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata fara sfirsit.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum