İnanması Güç

203 8 4
                                    

Kusura bakmayın arkadaşlar çok gecikti yeni bölüm..

Partiden sonra sevgilim bana taşındı, beraber eşyalarını toparlayıp evimize getirdik. Yavaş yavaş düzenimizi oturttuk beraber uyuyup beraber ders çalışıyoruz, bazı akşamlar arkadaşlarımız misafirlige gelir giderler.. bu şekilde yaklaşık 3 ayımız geçti..
Ama artık sevgilimde bişey eksikti.. yani eskisi gibi ilgilenmiyor ve sevgisini hissetmemeye başladım. Belki ben yanlış anlıyorum bilmiyorum.
Bir sabaha daha uyandım, Tuğba çoktan uyanmış mutfakta kahvesinin yudumlarken yanına gidip bi öpücük verdim;

Ben- Günaydın aşkım.

Tuğba- Günaydın.

Ben- Beni niye uyandirmadin?

Tuğba- Bilmem.

Ben- Sana noluyo kaç gündür ya ne bu tavır? İlgisizleştin, Soğuksun bişey varsa söyle bende biliyim. Artık sinirlenmeye başlıyorum.

Tuğba- ....

Ben- Konuşsanaaaa.. (sevgisinin bitmiş olabileceğinden korkup biraz yüksek çıkmıştı sesim)

Tuğba- Şimdi sırası değil. Zamanı gelince söylicem.

Ben- Aşkım noluyo beni korkutma, bişey mi oldu hadi söyle.

Tuğba'nın gözleri doldu bi anda, sesi titremeye başladı.. Anlam veremiyorum bişey olmuş belli ama ne.!!

Tuğba- P.peki anlaticam ama otur sakin ol tamam mı, Geçen hafta ders bitiminde notlarımı düzenleyip çıkıyordum, sonra matematik hocası beni çağırdı bende gittim, nerden bilebilirdim ki.. ( ağlamaya başladı hemde hıçkıra hıçkıra)

Ben- Neyi nerden bilebilirdin aşkım noluyo sakince anlat, gözyaşlarına Kıyamam senin. Şimdi sakin ol ve ne olduğunu söyle bana.

Tuğba- Tecavüz etti bana o hayvan. Çok çabaladım kaçmak için ama olmadı yapamadım.

Ben- Ne diyosun sen ya o adamı bulup geberticemm. Nasıl böyle bişey olur nasıl yapar aklım almıyor. Aşkım Özür dilerim sana kızdığım için. O şerefsiz cezasını Çekicek sana dokunan ellerini kırıcam. Gel hadi elini yüzünü yıkayalım..

Böyle bi olay karşısında ne diyeceğimi bilemedim, o picin cezasını kendi ellerimle vericem, ama şimdi daha çok ilgilenmeliyim Aşkımla. İlgisini dağıtmalıyım tatil iyi gelicektir..

Ben- Hani sen izmire gitmeyi çok istiyodun ya, akşama yola çıkıcaz aşkım sana çok iyi gelicek.

Tuğba- Sen gerçek misin aşkım? Hayal görmüyorum dimi mükemmel bi sevgilim mi var benim? Başkası olsa bırakırdı beni..

Ben- Senin kadar gerçeğim sevgilim. Seni asla bırakmam demiştim unuttun mu. Hadi çıkıp alışveriş yapalım akşama yola çıkıcaz aşkım..

Hazırlanıp arabaya geçtik, sevgilim gülümseyerek bana baktı ve dudagimdan öptü.

Tuğba- Seni çok seviyorum

Ben- Seni çok seviyorum..

İmkan(lı)sız Aşk - lgbtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin