Sevgilimin elinden gururla tutup sahil boyu yürüdük, ikimizinde teni beyaz olduğundan hemen kızarmaya başlamıştık bile, geri dönüp çadırımıza yerleştik. Çantamdan güneş kremi çıkarıp sevgilime masaj yaparak sürdüm baya rahatlamıştı, aynı şekilde o da bana kremi sürdü bi süre sarılıp öylece uzandık, kokusuna aşığım Tuğbamın. Göğsüme başını koyup öyle yatmıştı yanıma yine rahat durmuyor, eliyle tenimi okşuyordu, başını kaldırıp yüzüme baktı muzipce gülerek.
Tuğba- seni istiyorum sevgilim
Ben- ahh aşkımm bende seni istiyorum
Tuğba- öp beni o zaman
Ben- başlarsam duramam
Tuğba- durmanı istemiyorum ki
Ben- hayatım yerimiz müsait değil
Tuğba- bişey olmaz sesimi çıkarmam söz hadi öp artık seni istiyorum
Bende çok istiyordum onu artık dayanamayıp yavaşça yaklaştım, gözlerime bakarken içime dalıyodu sanki. Dudaklarını öpmeye başlamıştım, ikimizde heycandan nefes nefeseydik. Her öptüğümde beni kendine daha çok çekiyordu. Büyük haz alıyorduk ikimizde ellerimle belinden tutup kendime çektim iyice, aldığı zevkten başını kaldırınca boynunu emmeye başladım sessizce inliyordu, askılısını yukarı kaldırıp göğüslerini öpüp emiyordum ellerimle şortunu sıyırıp kenara bıraktım, bende şortumu çıkarıp üstüne çıktım, işte en sevdiğimiz pozisyon, bacaklarını açıp beni arasına aldı ve bacaklarını belime doladı yavaşça gidip gelmeye başladım bağırmaması için dudaklarını öpmeyi bırakmadım aldığı zevkten dudaklarımı ısırıp duruyodu, daha çok hızlanıp seri bi şekilde git gellere devam ettim 5 dk daha devam ettikten sonra ikimiz de aynı anda boşaldık, dudaklarına bi öpücük daha bırakıp kalktım elinden tutup onu da kaldırdım giyinip dışarı çıktığımızda arkadaşlar ne yaptığımızı biliyormuş gibi bize bakıp gülümsediler. O an utandım ama yapıcak bişey yok:)
- oooo aşıklar sonunda çıkabildiler vuhhuuuu..
Ben- ne var yani biraz sevgilimle ilgilendiysem :)
- ahahaha hiç çıkmicaksiniz sandık be
Ben- tamam çıktık işte hadi bişeyler yiyelim acıktık
Masalar kurulmuş bi biz eksiktik hemen oturup bişeyler yedik, yeme içme faslını biraz uzattıktan sonra eğlenip dans edeceğimiz yere geçtik. Sevgilim elimi bi an olsun bırakmıyodu, ben de onun tabi ki..
- eveett ilk dansı gözde aşıklara armağan edelim millet, alkışlarla ortaya alalım sizi..En yakın dostumuz bu daveti bize yapmıştı, Tuğba'yla birbirimize bakıp gülümseyerek elimi uzattım, elbette deyip elimi tuttu. El ele ortaya geçip dansimiza başladık, romantik ve seksi bi yabancı şarkı çalıyordu fonda. Göz göze dans ederken bi an tutamadım kendimi aşkımı öptüm herkesin içinde. Herkes alkışlarla bize tezahürat yaptı.
Veeeee işte bunu aşkım bile beklemiyodu ve müzik bittiğinde cebimdeki tek taş yüzüğü çıkarıp yere eğildim ve Tuğba'nın elini tuttum. Herkes ne yaptığımı anlamaya çalışırken yüzüğü gösterip 'Seni çok seviyorum sevgilim, ilk ve son Aşkım olur musun, benimle evlenir misin'..Arkadaşlar- işte budurrr, iste benim kızım, bravooo tebriklerr, hadi ama cevap ver Tuğbaaa..
Tuğba- Senn benim herşeyimsin, mutluluk kaynağım, canım sevgilimm Eveetttttt.. :)
Dudaklarını öpüp yüzüğü parmağına taktığım an büyük bi alkış koptu herkes hem şaşkın hem mutlu olmuştu. Sevgilimle sımsıkı sarılıp öylece kaldık biraz..
Arkadaşlar- o zamannn bu şampanya sizin için gençler..
Şampanya patlatıp kadehlere doldurduk, kutlamayı da yaptık. :)