Alışverişte çok zaman geçirdiğimiz için biraz geç olmuştu, eve doğru yola çıktık yemeklerimizi hazır aldık. Yolda çok konuşmadık Tuğbayla, aklımda tecavüze uğradığı gerçeği varken ve o adam hâlâ bişey olmamış gibi dışarda gezerken içim rahat değil. O adam aklıma geldikçe cildiriyorum resmen.. İntikamımı tatilden döndükten sonra alıcaktım.
Tuğba- Aşkım yavaşla biraz.
Ben- Farkında değilim aşkım Özür dilerim.
Tuğba- ee izmirde nerde kalıcaz.
Ben- Otelde kalırız bebeğim, daha rahat oluruz hem.
Tuğba- Ahaha sevgilim benim nasılda düşünceli. Çok sevindim aşkım
Ben- Mutlu ol aşkım hep.
Tuğba- Hayır, mutlu olalım.
Eve geldik hemen valizimizi hazırlamaya başladık, üzerimizi değiştirdik, yemeğimizi yiyip hemen çıkmalıyız.
Ben- Bitanem hadi yemeğimizi yiyelim hemen çıkalım.
Tuğba- Yemek yeriz de duş almamız lazım aşkım, neyse beraber gireriz duşa. (Muzipce güldü yine:)
Ben- Bak sen, vakit kaybı olmasın diye dimi aşkım ahaha
Tuğba- Hem onun için hem de seni özledim.
Ben- Ahh bende seni çok özledim sevgilim. E hadi bi an önce girelim yoksa geç kalıcaz.
Banyoya gidip küveti sıcak suyla doldurdum, Tuğba da yemeğini yiyip geldi. Üstümü çıkarıp tam suya girecekken Tuğba seslendi,
Tuğba- Benim üstüm nolucak ben mi çıkarıcam?
Ben- Ahh tabi ki ben çıkarıcam, zevkle aşkım.
Tişörtünü çıkarıp attım, öp der gibi bakınca biraz daha yaklaşıp öpmeye başladım, vücutlarımız birbirine değiyor, kalp çarpıntısını göğsümde hissediyorum. Sütyenini çıkarıp yere bıraktım, göğüslerini öpmeye başladım başımı göğsüne bastırırken elimi tutup kalcasina bıraktı. Bende kalçalarını okşayıp sıkıyorum. Göğüslerini yeterince öptükten sonra tekrar dudaklarına geçtim öyle sıcaktı ki sırf dudaklarıyla ısınabilirim. Öptükçe beni kendine daha çok çekiyor, bende beline daha çok sarılıyorum. Inlemeye başlayınca artık rahatlatmam gerektiğini anladım elinden tutup küvete getirdim yavaşça uzandı bende yanına uzandım, elim vücudunda gezerken öpüşmeye devam ediyoruz ve suyun içinde deli gibi sevişmeye başladık, bacaklarını açıp arasına geçtim ve başımı suya gömüp yalamaya başladım vajinasını yalarken ellerimle de göğüslerini sıkıyorum. Ara da bi başımı kaldırıp nefeslenmem gerekiyor tabi.
Kasılmasından rahatladigini anladım, bi çırpıda yer değiştirdik ona yaptığımı şimdi bana yapıyor ve dayanıcak gücüm kalmamıştı bende rahatladım ve yanıma çektim Sevgilimi. Banyo süngeriyle vücudunu köpükleyip saçlarını yıkadım, o da bana aynısını yaptıktan sonra güzel bi duş alıp çıktık.Ben- Aşkım artık çıkalım bence.
Tuğba- Tamam hayatım valizi al arabaya in geliyorum şimdi.
Ben- Aldım, acele et ama.
Hazırlıklarımız da tamam çok geçmeden Tuğba geldi, artık gitme zamanı..