פרק 2 המסיבה והמתנה

35 4 0
                                    

דנה התלבשה והתאפרה. לקראת המסיבה היא לבשה שמלה סגולה ופרחונית ואת השיער בחצי קוקו. דינג דונג! נשמע הפעמון והאורחת הראשונה נכנסה "היי" אמרה נעמה שהגיעה לבושה בשמלה לבנה ועליונת פרחונית "היי" אמרה דנה "איך אני נראית?" שאלה דנה "נפלא,ואני?" ''נפלא'' החמיאה לה דנה "ואו הריח נהדר" התפלאה נעמה "את חושבת שג'ק  יגיע?" שאלה דנה בהיסוס "אני חושבת שכן" ענתה נעמה דינג דונג! צילצל הפעמון בשנית וג'ק נראה בפתח! דנה לא האמינה למראה עינייה "היי" אמר ג'ק "היי" אמרה דנה "מזל טוב דנה" אמר ג'ק "הבאתי לך מתנה" אמר והן שד יט לה מתנה עטופה בורוד ונובחת רגע? נובחת?!!! דנה התחילה לקרוע את העטיפה והיא מצאה כלוב שיש בו כלבלב חום וחמוד "הוא כזה חמוד!!!! תודה" הודתה לו דנה "אני יקרא לו...שוקולד כי הוא חום ומתוק" אמרה דנה "שם נפלא!" התלהב ג'ק "אהמ כלומר שם טוב" תיקן את עצמו דנה גיחחה "תודה" דינג דונג! הפעמון ציצל ואיזה חמישים ילדים נכנסו והתנפלו אל החטיפים ואמא של דנה הדליקה את המוסיקה "היי נועה" (חברה של ג'ק) אמר ג'ק "רוצה לרקוד?" שאל "האמת אני נפרדת ממך אנחנו פשוט לא מתאימים" אמרה נועה והלכה כאילו כלום!!! איך דנה שנאה אותה "טוב אני ישמח לרקוד איתך" אמרה דנה "בסדר" הסכים ג'ק והם הלכו לרקוד. כעבור חצי שעה דנה וג'ק התעייפו והלכו להתישב סביב שולחן לשניים שהיה קרוב אליהם נעמה ניגשה אליהם ואמרה "טוב דנה אני צריכה ללכת לאת יודעת לאן אז ביי" אמרה וחיבקה אותה חיבוק אחרון דנה פרצה בבכי כי היא בדיוק נזכרה לאן חברתה הטובה ביותר וגם היחידה הולכת. 

חבורת שוקו חם 1: השוקו המיסתוריWhere stories live. Discover now