İzmir Koleji

36 3 3
                                    

Annem ve babam öleli tam 3 yıl oldu. Tam üç yıl. Şimdi ise bir yatılı okuldayım. İzmir Koleji. Buradaki kişiler bana karşı iyi davranıyorlar. Gerçi daha ilk ayım. Buradaki herkes yetim. İçlerine kapanık. Ben hiç öyle değilim elimden geldiğince insanlarla konuşmaya çalışırım. Sınıftakiler bana Annabeth diyor. Percy Jackson hayranı duğum için. Peki ben Annabeth'sem benim Percy nerede? Malesef yok. Ama sınıftakiler Mete ile çok yakışıyorsunuz Mete Percy ama sen bunu göremiyorsun Azra diyorlar. Gıcıklar. Pislikler. Şu an saat gece dört ve ben kitap okuyorum. Gerçi sadece kitaba bakıp düşünüyorum pek okuyor sayılmam. İçeriden tuhaf sesler geliyor ama hiç sallamıyorum umrumda da değil okula kronos gelse bile ben yine kitabımı okir bilgisayarımla oynar uyurum. Zaten kolejimiz çok tuhaf bir yer. Okuldan ayrı binalarda kalıyoruz. Oradan beş dakikada okula gidiyoruz. Ama şu an yaz tatili ve okulun havuzunu kullanabiliyoruz sanki soyaktayım ve soğa özel soyağın içinde bir okul. Aynen öyle ama bu okul değil kolej. Erkekler ve kızlar hiç iyi anlaşamıyor bu okulda. Her zaman bir gruolaşma dışlama olayları var. Neyse. Uyuyalım biraz üç gündür uyumuyorum. Bazen uyurken garip sesler duyuyorum sanki birisi bana fısıldıyor. Birazdan uykusuzluktan bayılacağım. Kitabımı başucuma koyup biraz uzanıyım bari.

AllenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin