(Allen bölüm iki )Allenin içinde

6 1 0
                                    

Allen'in içinde olmak çok farklıydı. Bazı bölülerde hiç tuzak yoktu. Her renk çiçekler Tuhaf hayvanlar. Allen çok karmaşık bir yapı. Allen bir boyutlar arası yırtılma sayesinde meydana gelmiş. Tuna Azra Mete... Hiçbiri yanımda değildi. Yanlızdım. Kar yağdı aniden. Sanki labirent beni seviyordu. Allen'in amacını bilmiyordum. Belki önceki Allen'e geldiğimizde bana birşey olmamıştı halisunasyondu belki hepsi. Allen ne yapmaya çalışıyor? Allende yanlız olmak hoşuma gitmemişti. Yanıma pembe kanatlı bir domuz geldi. İki elinizi birleştirin hah işte o büyüklükte. Burası Allen bu tür heyvanlar burada normal karşılanıyor. Bir anda Mete belirdi. Anlaşılan Allen onun da burada olmasını istiyordu. Bana baktı sonra da elimdeki uçan domuza. Sonra pat diye yere yığıldı. "-Mete. Mete aç gözlerini benim Azra."
- Mete-
Azra'yı gördüm sonra elindeki o tuhaf uçan şeyi. O da ne öyle uçan pembe birşeydi. Galiba uçan bir jöle veya uçan bir kalp ne biliym. Azra başımda dikiliyordu. Biraz ilgi be sonunda. Kaldım uyanmadım beni üzmeden konuşuyordu. İlgi... Sonra o pembe şey de geldi uçarak üzerime kondu. Sonra birden sıçradım onu üzerimden ittim "- Bana bak pembe benden uzak dur yoksa karışmam" diye uyardım. Nedir neyin nesidir bu pembe şey ya. Bi o eksikti. Azrq bana anlamayan gözlerle baktı.
"-Öküz minnacık hayvana bağırılır mı?" dedi hayvanı eline alıp gitti. Öf Mete öf. Ya sorun aslında bende değil sorun şu bok pembe yüzünden. Romantik alan. Azra üç dakikaya kadar bana ilgi gösteriyordu. Fff şimdi ise yine öküzüm. Tamam biliyorum cazibeme dayanamadı ama bu kada- OMGGG Önümde bir at duruyor. Bembeyaz. Beyaz atlı prens olmak için kural bir vazibe var. Kural iki at artık o da var. Cazibeme cazibe katıcam. Utanmasam kendimi severim. Ya çok yakışıklıyım. Azra'ya baktım ama gitmişti. Bir an için ona karşı birşey hissetim. Tövbe de mete o ayrı sen ayrı. Sana kız mı kalmadı be Mete?
AZRA
Allen'in içinde olmak çok farklı bir şey. Yaşadığınız herşey ilizyon olabilir. Veya gerçek. Ayırt etmek çok zor. Özellikle de Mete ile olanları. Veya arkadaşlarımla. Tuna ve Yaman nerede acaba.
Yaman
"Tuna aç gözlerini. Tuna yalvarırım aç." galiba ağlıyordum. Umrumda değil Tuna'nın durumu şu an hiç iyi değil. Allen'den çıkınca etki kalırsa eğer hastaneye götürmemiz gerekecek. Azra ve Mete'ye bir an önce ulaşmam lazım...

AllenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin