Mete ile birbirimize bakıyorduk. En son sessizliği Mete bozu demek isterdim ama ben bozdum. "Efendim Mete" dedim. Mete bana anlamayan gözlerle baktı." Ne duğunu çok iyi biliyorsun" dedi. Sonra arkada Tuna'yı gördüm. Bana el kol işareriyle bir şey anlatmaya çalışıyordu. Ona git işareti yaptım. Mete nereye baktığımı merak etmiş olmalı ki arkasını döndü. Döndüğü anda koşmaya başladı amacı ben değildim Tuna'ydı. Tuna'yı korumam gerekiyordu. Mete'nin sırtına atladım. Afallamış olacak ki bana baktı. Fırsat bilip Tuna'ya " Koşsana kızım!" dedim. Jeton yeni düştü. Tina koşmaya başladı ama tek koşan o değildi. Mete'de aynı anda koşmaya başladı. Mete'nin sırtına vuruyordum ama hiçbirşey hissetmiyordu ee odun ya oduna vursan o da hissetmez. O sırada bir hamle yapıp sırtına tırmanıp önüne atladım. Hızını alamadı ve üzerime düştü. " Ne yapmaya çalışıyorsun?" dedi. O sırada Mete güldü. Başımı kaldırdığımda Yaman'ı gördüm. Tuna'ya " Mete bende Yaman da burada kaç" dedim. Tuna koşmaya yeniden başladı. O sırada Yaman da koştu. Mete ile yanlız kalmıştık. " Sana bana yalan söylemenin cezasını ödeteceğim" Beni ayağa kaldırdı. Yağmur çiseliyordu. " Ne yalanı " dedim. " Hani Tuna'nın yerini bilmiyordun" dedi. Yağmur hızlanmaya başladı. Onu itip koştum. Daha doğrusu koşacaktım. Beni tuttu. Dudaklarımızın değmesine çok az kalmıştı. Şükür değmedi onu itip koştum bu sefer. Tunanın saandığı yeri biliyordum. Oradadır diye dua edip duruyordum . Merdivenlerden aşağı sığnağa indim ve kitli kapıyı açtım oradaydı. Domuyor olmalıydı ki kitli odada ceket yemek falan vardı. Kapıyı arkadan kitledim. Bu odayı bulalı anahtar yaptırmıştık ve eşyalarımızı koymuştuk. Şahsen o an ne kadar akıllıyız diye geçirdim içimden. Ama bir sorun vardı. Bu yer iki kapılı. Birini kitledik ama ormana açılan labirent bir yol da var. Bu yol hırsızları köşeye sıkıştırmak ve yangından kurtulmak için kullanılır. Üstümüze düzgün kıyafetler giydik. Eşayalımızı çantaya koyup labirente girdik. Tam girdiğimizde kitlediğimiz kapı kırıldı. " Labirente giriyorlar hadi;" diye bağırdı Yaman. Arkamıza bakmadan koşmaya başladık. Öldüğümüzün resman kanıtı labirente girmemizdi. ( Açlık oyunları 3 bölüm 2 deki gibi sinemalarda ) Çeşitli tuzaklar ve ileri teknoloji ile yapılmış daha zor tuzaklar. Labirentin haritası bile labirentte gizli. Ama malesef tüm tuzakları ve doğru yolları göstermiyor. Çünkü labirent her geçen gün kendini güncelleyip yeni tuzaklar ekliyor kendine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allen
De TodoAzra yeter... Bana ne yapmaya çalışıyorsun Amacın ne? Neden her gün beni kendine çekiyorsun. Ben sana aşık oldum Azra...