DAMLA : 18 yaşında annesi ve babası o çok küçükken öldüler kendi başına üvey halasında büyüdü çetenin en sessiz sakin ama bir o kadarda hırçın kızıdır.
Su : 18 yaşında annesi onu çok küçükken terk etti babası başka bir kadınla evlenip onu bıraktı tek başına teyzesinde büyüdü çetenin en gururlu ve güvenilir kızıdır
YAĞMUR : 18 yaşında annesi ve babası onu çok küçükken yurda bıraktılar ve bir zaman sonra bir kadın tarafından üvey evlatlık alındı ama bir zaman sonra o da bıraktı onu o çetenin en masum görünen ama o kadarda sinirli kızıdır.
ÖYKÜ :18 yaşında annesi ölmüş babası var ama başka bir kadınla evli olduğu için ondan nefret ediyor ve o çetenin hikayeleriyle beslenen asabi kızıdır.
GECE : 18 yaşında annesi ve babası var ama onlarla hiçbir zaman konuşup görüşmüyor kısacası onlardan nefret ediyor kendisi tam bir siyah hem karanlık icine kapanik sadece ceteyle konuşan bir kız aşırı sinirli ve asabi bir kızdır herkes ona bulasilmamasi gerektigini bilir özelliklede sinirliyken .
İşte bunlar SİYAHIN KIZLARI
ERKEKLER ÇETESİ
EGE : 19 yaşında annesi ve babası var ama ayrılar bu yüzden onlarla konuşmuyor hayattan nefret eden bir tip çetesinin en soğukkanlı ve aksi üyesidir.
Berk :19 yaşında annesi var babasi terk etmiş annesi de işlerine bağlı bir kadın o yüzden çok fazla görüşmüyorlar karanlık içine kapanık bir tip çetenin sert üyesidir.
EFE :19 yasinda annesi dogumda olmus babasi bundan onu sorumlu tutuyor ve başka biriyle evli o yuzden babasiylada konuşmuyor hayatta tek yaşama sebebi çete ve o çetenin en sinirli ve agresif gencidir.
DENİZ :19 yaşında annesi ve babası yok tek basina büyüdü normalde karanlık ama çetenin yaninda en neşeli üyesidir.
BARAN : 19 yaşında annesi ve babası o çok küçükken öldüler. Kendisi yurtta büyüdü . Çetenin en karanlık içine kapanık çete dışında çok konuşmayan ama çetenin yanında samimi bir gençtir.
Işte bunlarda hikayenin içinde yer alan ERKEK ÇETESİ
✔NOT :Arkadaşlar biz bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve ilk defa wattpad e böyle bir şey yaziyoyoruz umarım beğenirsiniz hikaye için tavsiyelerinizi istiyoruz.
DIP NOT : ARKADAŞLAR KÜFÜR İÇERİRR ....♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN KIZLARI
Novela Juvenil5 kız hepsinin hikayeleri birbirinden acıklı onlar hayatın kirliliğine karanlığına mahkum kızlar onlar SİYAHIN KIZLARI