3.BÖLÜM

59 2 0
                                    

Sabah rahat bir uyku uyuduğumu fark ettim.Dün gece çok güzeldi.Aslında sadece beraber eve gidip geldik ama olsun o bile bana mükemmel geldi.Okul kıyafetlerimin üzerinde bulunan bordo atkı en pahalı mücevhermiş gibi parıldıyordu.Banyoya gidip sabah rutinimi yaptım.Mutfağa gidip ufak çaplı bir sandvinç hazırladım ve yedim.Okul kıyafetlerimi üzerime giyinip atkımı boynuma doladım.O parfüm kokusu buram buram sardı etrafımı.

Evden çıkıp otobüs durağına gittim.On dakika bekledikten sonra otobüs geldi.Telefonumdan bu aralar en çok dinlediğim Can Bonomo-Tastamam şarkısını açtım ve dinlemeye başladım.Bu müziklerin içerisindeki dünya o kadar mı bağımlılık yapar?Üç parça şarkı dinledikten sonra okulun oradaki durakta inip okula girdim.

Sınıfa çantamı bıraktım ve tuvalete girdim.Tam çıkacakken Cihan'nın sesini duydum.Aslında dinlemeyecektim ama meraklı yanım ağır basınca dinlemek mecburiyetinde kaldım.Cihan aynen şöyle diyordu.''... bir ay içerisinde elde edeceğim.O da bana aşık olacak."dedi.Yanındaki çocukta ''Bir ay.Bak söz verdin eğer iddiayı kaybedersen o bebek gibi arabana veda et.''dedi kahkaha atarak."Oğlum ben Cihan Savaş'ım.Bana kimse karşı koyamaz.''dedi.Tuvaletten çıktım onlara bakmadan ilerledim.

''Ceylan nasılsın?''dedi Cihan.''İyiyim Cihan sen nasılsın?''dedim.''İyiyim.Bugün bir yerlere gidelim mi?Hem arkadaşlığımız için iyi olur.Birbirimizi yakından tanırız.Ne dersin?''dedi.Belki bana böyle demesi sevdiği kız için taktikler öğrenmek.Hem dediği gibi birbirimizi daha iyi tanırız.''Olur.Tenefüste falan tekrar görüşürüz.Ben sınıfa geçiyorum.İyi dersler sana.''dedim gülümseyerek.O da 'tamam' anlamında kafasını salladı.

İlk ders matematik.Sayısalcı olunca mecbur.Allahtan genel olarak soru çözümü yapıyoruz.Tenefüs zamanı geldi hele şükür.Kafamı tam sırama koymuş uyuyacakken Cihan geldi.

İlk tenefüs mü dedim ben ona?Ne sabırsız çocukmuş bu.Neyse."Buyur Cihan?"dedim."Uyuyacaktın galiba ben geri gideyim istersen"dedi.Zaten bozdun uykumu kal bari."Yok önemli değil sen planımız için mi geldin?"dedim yorgun gözlerle."Evet seni çok güzel bir yere götüreceğim.Diyorum ki çıkışta beraber direk oraya gidelim.Ne dersin?''dedi."Olur benim bir işim yok.''dedim gülümseyerek.

++++

Daha beş ders bitmiş.Üç ders daha var.Neden vakit geçmiyor?Aa öğle arasına girdik yaşasın uyuyabileceğim artık.Elli dakikamı uyuyarak geçirdikten sonra uykumun birazı gitmiş bir şekilde uyandım.Sınıfta gürültü çok fazla.Gerçi her sınıf öyle.Test kitabımı çıkarıp ders ve konu seçtim.Şaka falan lise son olmuşum ya.Dün gibi aklımda lise bir zamanım.Mersin,arkadaşlarım,ailem,akrabalarım,hocalarım nasıllar acaba?Kim bilir neler yapmışlardır.Sevdiği çocuğun gözüne girebilmek için poğaça yapıp duran Yaren gene neler yapmıştır.Şuanki durumum ''Ağır özlem içerir''.Neyse artık test kitabına döneyim.

Matematikten 60 sorunun sadece 5 tanesi yanlış.Bence şuanlık iyi bir süreç.Tabi bunu zil çaldıktan sonra değil,o beş dakikalık bölümde bu kadar soru çözemem.Gün içerisindeki performansım.Gene iyi.Çok şükür Hülya hoca dersi iyi anlatıyor yoksa sıfırı çekerdim.

Öyle böyle derken son derse girmiştik.Artık son dersi de dinlemeyeyim.Ve işte o an.Zil çalar ve hoca sınıftan çıkar.Ay her tarafım ağrımış neyse oturunca geçer.Tam kapıdan çıkacaktım ki önüme kazık gibi duran Cihan'a çarptım.Alt tarafı oturacağız ne bu heyecan,sabırsızlık?''Hadi gidelim.''dedim.Okuldan çıktık.Bir taksi çevirdi.İndiğimiz yer sahil kenarıydı.Ufak güzel bir dükkana girdik.Öğle yemeğimizi sipariş edip dışarıdaki masalara oturduk.

Öğle yemeğimiz önümüze geldiğinde bir ısırık alıp bekledim.Aslında çok açım ama görgüsüz gibi yemeyeyim hem meselesini merak ettim.Çok değişik bir çocuk.''Önce ben başlayayım hayatımı anlatmaya.Ben doğma büyüme buralıyım.Çekirdek bir ailem var.Ben en küçüğüm.Bir abim bir de ablam var.Durumumuz iç açıcı değil.Orta gelir diyoruz ama nerede.Babamın maaşı ev,borç,dershane,faturalar derken fazla bir şey kalmıyor.Annem ben yedi yaşındayken öldü.Ondan sonra hiç bir kadına,kıza çok güvenmedim.Çünkü insan en çok kime güvenirse onu kaybeder ya da bana öyle geliyor bilmiyorum.Arkadaşlarım,kardeşlerim var.Onlarla vakit geçiriyorum.Çoğu öğrenci gibi bende okulu sevmiyorum.''dedi.Hikayesi burukmuş.Özellikle annesini kaybettiğini anlatırken gözlerinde bulunan ifade..

Limon ReçeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin