tohum

16 0 0
                                    

Bir tohum olaraj düşersinin anne karnına. Bağlanır toprağına. Bahçıvanın sevgisiyle büyür peki toprağında ne vardı zeliha nın sevgi aşk umut hiçbiri kuraktı toprağı istenmeyen bir çocuk olarak doğmuştu. Sekiz tane çocuğu olan anne için bir tabak daha fazla demekti. İstenmemişti fazlalıktı olmasa da olurdu. Anneside böyle düşünmüştü aldıracaktı. Bir sonbahar günü hava kurşun gibi ağırdı paltosunu sırtına geçirmiş sanki hava almak için dışarı çıkmış edasıyla gidiyordu doktora aldıracaktı kafasında kesinleşmişti. Zaten kocası iflas etmiş masaya bir boş tabak koyacak kadar yer yoktu. Bir ihmalsizlikten öte değildi karnındaki döl. Doktora gelince biraz tedirgin oldu. dışarda bekleyenlere baktı. Bazısı umutsuzluk içinde bazısı da umutla bakıyordu. Bazıları karnındakini kutsal bir emanet gibi taşıyordu bazıları içi boş karnı düşünüyordu kayıtsız kaldı narin bu duruma. Sırası gelince çağırdılar narin yıldız narin yıldız... İsmi kendine ilk defa bu kadar yabancı geldi sanki o değildi narin hanım karşısındaki kadındı ya da yanındaki ama o değildi sanki son kez narin yıldız sesleri kulaklarında çıanladı hemen kendine geldi. ve muayene odasına girdi. Doktor orta yaşlı bıyıklı bir jinekologdu. Önyargıları dışarda kalmıştı demek çocuğunuzu aldırmak istiyorsunuz dedi sakindi doktor yüzüne baktı doktorun barin hanım hiçbir kınama ayıplama ifadesi bulamadı kendini biraz daha rahat hissetti ama ne kadar rahat olabilirdi ki bu durumda . Evet diyebildi sadece narin hanım. Peki eminmisiz diye tekrar etti doktor sadece başını sallamakla yetindi narin hanum. Doktor narin hanıma şimdi size bir şey göstercem sonra tekrar konuşacaz narin hanım dedi. Narin hanım kendinden emin hiç bir r şey onu bu karardan döndüremeyeceğinden emin bir şekilde peki dedi. Doktor narin hanımı çıkardı birlikte bir odaya gittiler bir tüpün içinde daha tohum bir bebek karşısında bir adam ve bir kadın ağlayıp duruyor. İşte bu kadın her gün bu bebeği görmeye geliyor çocuğum diye seviyor iyi düşünün narin hanım hem de çok iyi belki bu çocuk size bir hediye . Narin hanım utandı kızardı ama en çok da suçlu hissetti kendine sanki o kadının çocuğunun olmanasında o suçluymuş gibi. ama benim sekiz çocuğum var doktor belki hanımefendi bu çocuğunuz sekiz çocukdan daha hayırlı olacak belkide size o bakacak iyi düşünün her gün sırf çocuğum olsun diye geliyor iyi düşünün. Narin hanım dayanakadı haklıydı doktor sekiz çocuğa bakkultur bir çocuğa bakabilirdi sırf çocukları olmayan kadınlar için rızkı veren allahtı. Karnındaki bebeğin rızkı vardı ona göre sadece istemiyorum dedi kürtaj olmak istemiyorum deyip kaçtı. Gün boyunca ağladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin