Herkese merhaba:) Yeni bölüm dediğim gibi öncekinden biraz daha uzun oldu. Karakteri tanıtıcaktım ama daha başka bir yol izlemek istedim. Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayıın <3
Yüzüme damlalar halinde tuhaf sıvılar damlıyordu. Vücudumu hareket ettiremiyordum. Soğuktan donuyor gibiydim. Gözlerimi açtım ve birden karşımda ağzından kanlar akan çok çirkin bir insan gördüm. Nefes alış verişi her defasında beni sinir ediyordu. Bana birden 'Geliyor.' dedi.
Rüyamdan uyandığımda saat 4.57 idi. Salonumda duran kadına bakmak için aşağı indiğimde verdiğim battaniyenin hiç açılmadığını ve kadının olmadığını gördüm. Sonra tuvaletten garip fısıldamalar duydum. Tuvalete gittiğimde banyomun ortasında karnında bıçak olan kadına bakıp çığlık atmam 5 saniye sürmedi. Ardından salonda masanın üstünde duran telefonu almak için salona koştum telefonumun üstünde 'Geliyor.' yazılı bir not vardı. Bir anlam veremeden telefonu almak için masaya baktım masada telefonum yoktu. Daha sonra enseme deyen nefesi hissettim. Arkamı dönmeme fırsat olmadan biri kafama vurdu.
-Sabah 10.34-
Kalktığımda yerde yatıyordum. Birden telefonum çaldı. Gelen sese ilerledim. Merdivenlere çıkarken merdivenin çıkarttığı gıcırtı çok rahatsız ediciydi. Uyur gezer misali çıktığım merdivenlerin son basamağında telefonum duruyordu. Telefonuma baktığımda kimsenin aradığı gözükmüyordu. Ses kesilmişti. Odama gittiğimde camın sonuna kadar açık olduğunu gördüm kapatmak için camın karşısına geçince karşı binadan birinin bana el salladığını gördüm. Evet, oydu. Gerçekten gece evime aldığım kadındı. Hemen camı kapatıp perdemi çektim. Olaylar çok tuhaf ilerlemişti ve kendimi çok tuhaf hissediyordum. Okula 2.30 saat geç kalmıştım ve gitmeye niyetim olmamasına rağmen hazırlandım ve okula gitmek için taksi çağırdım. Taksiyi beklerken yola öylesine bi göz attım. Sokağın sonunda bana deli gibi gülümseyen o kadını tekrar gördüm. O an kalbim çok hızlı atıyordu. Gerçekten çok korkuyordum. Ama korna sesiyle kendime geldim. Taksiye bindim ve kadının olduğu yere bir daha baktığımda kadın gitmişti. Gerçekten bana bela mı olmuştu? Ayrıca gelen kimdi?
Umarım bu bölüm sizi biraz germiştir:) Yorum atmayı unutmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Katı
Mystery / ThrillerHayattan bir beklentisi olmayan, ölmeyi umutla bekleyen, herkes tarafından dışlanacak bir kızın gerilim dolu hikayesi. Sen de bizimle bu olaylara tanık olmaya var mısın?