Hikayenin ilk bölümü biraz kısa olabilir ama fazla sıkmak istemedim. Umarım beğenirsiniz.. İyi, kötü yorum yaparsanız mutlu olurum :) İyi okumalar :*
Her gece olduğu gibi sevimsiz rüyalardan birinin sonunda hışımla yerimden kalktım. Yine ter içerisindeydim ve boğazım kurumuştu. Rüyamda bile öfkelenebiliyordum. Bir bardak su içmem gerekiyordu. Yumuşacık yatağımdan kalktım, terliklerimi giydim ve buz gibi soğuk evimde mutfağa doğru ilerledim. Tek düşündüğüm suyumu içip sıcak yatağıma geri dönmekti. Birden dışarıda kadın çığlığı duydum. Gerçekten yerimden zıplasam bile uyku sayesinde umrumda bile olmadı, ben yürümeye devam ettim. Daha sonra birden kapıma alacaklı gibi vurmaya başladı birisi. Bu sefer yine kendi kendime sitem etsemde kapıyı açmak için birkaç adım attım ve birden sanki birinden kaçar gibi hali olan kadına birkaç saniyeliğine baktım.
-'N-Nolur beni bu gecelik misafir et. Bir koltukta yer versen sabah beni bulamazsın gerçekten bu gece de dışarıda duramam!'
Önce sakin olmasını istedim ve daha sonra onunla uğraşmak istemediğimden içeri aldım. Salonu işaret ettim ve suyumu içip yukarı çıkarken.
-'Sormayacak mısın?' dedi.
-'Sana uyuman için bir şeyler getireceğim umarım sabah sana 'Günaydın.' demek zorunda kalmam.'Ama bilmiyordum aslında başıma bela aldığımı. Ve ondan kurtulamayacağımı..
Dediğim gibi çok kısa oldu. İlk bölüm de karakterimizi bile anlatmadan bitirdim ama ikinci bölüm de karakterimizi tanıyacaksınız. Umarım beğenmişsinizdir :) Oy vermeyi ihmal etmeyin lütfen :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Katı
Mystery / ThrillerHayattan bir beklentisi olmayan, ölmeyi umutla bekleyen, herkes tarafından dışlanacak bir kızın gerilim dolu hikayesi. Sen de bizimle bu olaylara tanık olmaya var mısın?