ပင္လယ္ျပင္ကိုျဖတ္ပီးတိုက္လာတဲ့ေအးစက္စက္ေလျပင္းေတြေၾကာင့္သူ႔အက်ႌစေတြကေလထဲမွာတလႊင့္လႊင့္။ပင္လယ္ေၾကာက္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ေျခေထာက္ေတြကတုန္ခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနပါတယ္ဆိုမွေရညိတတ္ေနတဲ့ေက်ာက္တံုးထိပ္မွာရပ္ေနရေတာ့ပိုဆိုးတာေပါ့။ေခ်ာ္က်မသြားေအာင္မနည္းထိန္းေနရတာထင္သေလာက္မလြယ္ဘူး...
"ဟူး...ဘာမွမျဖစ္ဘူး..မင္းလုပ္နိုင္တယ္...မင္းကohh se hunပဲ...လုပ္နိုင္မွာပါ..."
ကိုယ့္ကိုကို္ယ္သာအားေပးေနရတယ္။ရံဖန္ရံခါေၾကာက္စိတ္ေတြကပိုဆိုးလာတယ္လို႔ထင္မိတယ္...
ဒါေပမယ့္လည္းမတတ္နိုင္။ေရထဲေရာက္ရင္သူ႔အလိုလိုအဆင္ေျပသြားလိမ့္မယ္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ့ေရငုပ္မ်က္မွန္ကိုေကာက္တက္လိုက္ပီးေရထဲကိုဒိုင္ဗင္ထိုးခ်လိုက္ေတာ့တယ္...
"ဗြမ္း..."
ပင္လယ္ေရရဲ့ေအးစက္စက္အထိအေတြ႔ကတစ္ကိုယ္လံုးမွာရွိတဲ့ေသြးေတြကိုတင္းခဲသြားေစတယ္လို႔ထင္မိတယ္။ေျခေထာက္ေတြကအစြမ္းကုန္ကူးခတ္ေနေပမယ့္နစ္သထက္နစ္လာသလို...
ပိုဆိုးတာကငယ္ငယ္ကအျဖစ္ကေခါင္းထဲကို၀င္လာတာပဲ။လည္ေခ်ာင္းတစ္ေလ်ွာက္ဆိုးရြားစြာတိုး၀င္လာတဲ့ဆားငန္ေရေတြကလည္ေခ်ာင္းသာမကခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကိုပါပူေလာင္သြားေစတယ္...
ေအာ္လိုက္တဲ့အခါ၀ူး၀ူး၀ါး၀ါးဆိုတဲ့မပီမျပင္အသံကလဲြလိုဘာအသံမွထြက္မလာ။လႈပ္ရွားလိုက္တိုင္းလည္းတစ္ခုခုမွာပိတ္မိေနသလိုမ်ိဳးအရာမေရာက္ခဲ့...
ေနာက္ဆံုးသြားပီဆိုတဲ့အေတြးေၾကာင့့္စိတ္ကိုေလ်ာ့လိုက္တာဘာဆိုဘာမွကိုမသိေတာ့ပဲ...
***************
"အဟြတ္...အဟြတ္"
သူ႔ပါးစပ္ထဲကေနေရေတြတလေဟာသြန္ခ်လာေတာ့မွေဘးမွာ၀ိုင္းေနတဲ့လူေတြအားလံုးဟာသက္ျပင္းခ်နိုင္ပါေတာ့တယ္...
"ေကာင္ေလး...ေရမကူးတက္ပဲနဲ႔ေနာက္တစ္ခါပုလဲမငုပ္ခ်င္နဲ႔ကြ...ၾကားလား...ဘယ့္နွယ္...ကိုယ့္အသက္ကိုေတာင္မနွေျမာေတာ့ဘူးလားမသိဘူး..."
ျဗစ္ေတာက္ျဗစ္ေတာက္ေျပာေနတဲ့လူအုပ္ၾကီးေဘးကေနရွဲသြားေတာ့မွသဲေပၚကေနကုန္းထလိုက္တယ္...
YOU ARE READING
My shadow
RomanceAnneyong!!!!✌✌ This is my first fanfic (Hunhan Yaoi) I try my best. so I hope this can be make you feel better. Please enjoy.Thank all of you...