ပင္လယ္ၾကီးနဲ့မနီးမေ၀းတစ္ေနရာက.....မတ္ေစာက္တဲ့ကမ္းပါးတစ္ခု....အဲ့ကမ္းပါးရဲ့ထိပ္မွာေတာ့ရဲတိုက္ငယ္ပံုစံနွစ္ထပ္တိုက္အိမ္ေလးတစ္လံုးကိုတည္ေဆာက္ထားတယ္...
အိမ္ၾကီးထဲတြင္လည္း.....အေကာင္းတကာ့အေကာင္းဆံုးပရိေဘာဂမ်ား...လူအသံုးအေဆာင္စတဲ့အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ..တန္ဖိုးၾကီးပစၥည္းမ်ားနဲ့အလွဆင္ထားတယ္..ေရွးက်တဲ့ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ၾကီးမ်ားကိုလည္းခ်ိတ္ဆဲြထားပီး...
ဧည့္ခန္းနံရံတစ္ခုမွာေတာ့...ေရႊကြပ္ထားတဲ့မွန္ေဘာင္တစ္ခုနဲ့ခတ္ထားတဲ့မဂၤလာဓာတ္ပံုၾကီးတစ္ပံု....ဓာတ္ပံုထဲတြင္..အေနာက္တိုင္း၀တ္စံုကို၀တ္ဆင္ထားတဲ့အမ်ိဳးသားနွစ္ေယာက္..တစ္ေယာက္ကအသားညိဳညိဳနဲ့ဆဲြေဆာင္မႈရွိပီး...က်န္တစ္ေယာက္ကအရပ္အနည္းငယ္ပုကာ..မ်က္လံုး၀ိုင္း၀ိုင္းေလးနဲ့ခ်စ္စရာေကာင္းလွတယ္..လက္ခ်င္းတဲြထားၾကပီး...မ်က္နွာတြင္လည္းဘာအပူအပင္မွမရွိသလိုျပံဳးရႊင္ေနၾကတယ္
Hun.....ဒီဓာတ္ပံုၾကီးေရွ့မွာအၾကာၾကီးေငးေမာၾကည့္မိတယ္...ဒီဓာတ္ပံုထဲကလူနွစ္ေယာက္ကKaiနဲ့sooျဖစ္ပီးေတာ့...သူ့အသက္ကိုကယ္ခဲ့တဲ့လူေတြေပါ့...သူဒီအိမ္မွာရွိေနခဲ့တာ..ဒါနဲ့ဆိုနွစ္ရက္ေတာင္ရွိပီေလ...
"ဘာလိုို့...အဲ့ေလာက္ေတာင္ေငးၾကည့္ေနတာလဲ"
ေဘးနားကိုေရာက္လာတဲ့သူကKai...အက်ႌအေပၚပိုင္းကိုဗလာက်င္းထားပီး...ၾကြက္သားအျပိဳးင္းျပိဳင္းနဲ့ျဖစ္ေနတဲ့ခႏၶာကိုယ္ကလံုး၀ကိုဆဲြေဆာင္မႈအျပည့္ရွိတယ္...
"ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး...မင္းတို့နွစ္ေယာက္ရဲ့ဘ၀ကိုအားက်လို့ပါ...."
"လာပါကြာ...ေရသြားကူးရေအာင္....sooကေတာ့ေခၚလို့မရဘူး...မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ၀င္ေနေလရဲ့"
Hun လည္းေခါင္းညိတ္ျပလိုက္ပီး...kai အေနာက္ကိုလိုက္လာခဲ့တယ္.....အိမ္ၾကီးရဲ့အေနာက္တံခါးကေနထြက္လိုက္တဲ့အခါ.....ေရကူးကန္ၾကီးတစ္ခုကို....ဘြားကနဲေတြ့လိုက္ရတယ္...
ကမ္းပါးစြန္းမွာျဖစ္တ့ဲံအတြက္......ေရကူးကန္တစ္ဖက္မွာ...ျပာလဲ့ေနတဲ့ပင္လယ္ၾကီးကိုလည္းရွင္းရွင္းလင္းလင္းျမင္ေနရတယ္ေလ....
ESTÁS LEYENDO
My shadow
RomanceAnneyong!!!!✌✌ This is my first fanfic (Hunhan Yaoi) I try my best. so I hope this can be make you feel better. Please enjoy.Thank all of you...