Episode 10

3.8K 400 4
                                    

မိုးေကာင္းကင္တခြင္လံုးေမွာင္ရီမိႈင္းညိဳ့ေနတာေၾကာင့္ပတ္၀န္းက်င္ကပ်င္းပ်င္းရိရိ။အနည္းငယ္အံုံ႔ဆိုင္းေနတဲ့ျမဴခိုးတို႔ေၾကာင့္ပိုပီးပ်င္းရိေလးတဲြ႔စရာေကာင္းေနေပမယ္ohh se hun ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးရဲ့ေျခလွမ္းေတြကေတာ့သြက္လက္လွတယ္....

မိုးဖဲြဖဲြေလးေအာက္မွာသူ႔မ်က္နွာထက္ကအျပံဳးတို႔ကအထင္းသား။အတိုင္းအဆမဲ့ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆိုတဲ့အရာကသူ႔နွလံုးသားကနူးညံ့စြာေပ်ာ္၀င္ေနခဲ့ပီေလ...

အိပ္ကပ္ထဲကကတၱီပါအနီေရာင္အုပ္ထားတဲ့လက္စြပ္ဘူးေလးကိုအၾကိမ္ၾကိမ္အခါထုတ္ၾကည့္ေနမိတာဘယ္နွစ္ခါမွန္းမသိေပမယ့္ဒီလိုၾကည့္ေနရတာကိုကအတိုင္းမသိေပ်ာ္ရႊင္ေနမိတာ...

"ဟင္..."

လွမ္းခ်ိဳးတစ္ခုအေရာက္မွာျမင္လိုက္ရတဲ့အရာေၾကာင့္္အဆတ္မျပတ္လွမ္းေနတဲ့ေျခလွမ္းတို႔ကတုန္႔ကနဲ...

လမ္းတစ္ေလ်ွာက္တရမ္းၾကမ္းေမာင္းလာတဲ့အနက္ေရာင္ကားသံုးစီးကဘယ္အရာကိုမွဂရုစိုက္ဟန္မတူ။အနက္ေရာင္မွန္ေတြေၾကာင့္အထဲကိုမျမင္ရေပမယ့္ဒီလူေတြဟာဘယ္သူေတြလဲဆိုတာသိတယ္။ဒါေၾကာင့္ပဲရင္ထိတ္သြားမိတာ....

ကိုယ့္ကိုျမင္လို႔မျဖစ္တာေၾကာင့္နီးစပ္ရာဆိုင္တစ္ဆိုင္ထဲကိုသာခပ္ျမန္ျမန္၀င္ပုန္းလိုက္ပီးမေတြ႔လိုက္ပါေစနဲ႔လို႔သာအၾကိမ္ၾကိမ္ဆုေတာင္းေနမိတယ္....

ကားသံုးစီးလံုးေက်ာ္သြားပီဆိုေတာ့မွွသက္ျပင္းခ်နိုင္ပါေတာ့တယ္။မတည္ျငိမ္ေသးတဲ့စိတ္တို႔ေၾကာင့္ရပ္ေနတဲ့ေျခေထာက္တို႔ေတာင္တုန္ခ်င္ခ်င္....

"Lu..."

သိပ္ခ်စ္ရတဲ့လူကိုသတိရလိုက္မိပီးစိုးရိမ္စိတ္တို႔ကဒီေရအလားတရိပ္ရိပ္။ဒါေၾကာင့္မို႔ပဲရွိသမ်ွခြန္အားေတြအားလံုးနဲ႔ဲမိုးေရထဲကတရွိန္ထိုးေျပးထြက္လာခဲ့တယ္...

ေနာက္မက်ပါေစနဲ႔လို႔ပဲဆုေတာင္းမိပါတယ္။အကယ္ဤမ်ားLuhanသာသူ႔အေဖလက္ထဲျပန္ပါသြားခဲ့ရင္ဆံုဆည္းဖို႔ဆိုတာျဖစ္နိုင္ေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ေ၀းကြာျခင္းဆိုတဲ့အျဖစ္နဲ႔အတူအရာအားလံုးဟာပီးဆံုးသြားရလိမ့္မယ္...

My shadowWhere stories live. Discover now