Medyada Arya'nın giydikleri var. İyi okumalar.. <333
★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★
Boktan alarmımın boktan sesiyle uyandım. Bugün yeni okuluma başlıyacaktım. Aman ne güzel! Ayağa kalktım ama sonra yürümeye üşenip kendimi yere bıraktım ve sürünerek banyoya girdim. Evet odamda banyo var. Çünkü halam zengin. Ama hiç sevemiyorum kendisini nedense. Banyoda işlerimi hallettikten sonra dün ayarladığım kıyafetlerimi giydim (multi). Siyah bir elbise,elbisenin üzerinde kahverengi bir kemer,onun da üstüne hava biraz serin olduğu için kahverengi bir hırka,kahverengi botlar ve yine kahverengi tüylü küpelerimle gayet tatlı olmuştum. Siyah saçlarımı açık bıraktım ve aşağıya indim. Biricik (!) kuzenim hazırlanmış aşağıda bekliyordu ve "Hazır mısın." dedi. Ona yok daha hazır değilim birazdan hazır olucam demek gelsede içimden sadece "Hazırım." demekle yetindim. Çünkü bugün ona ihtiyacım vardı. Okulu hiç bilmiyordum ve o da okulun popisi ve taş çocuğuydu. Kuzenim olmasa yavşardım. Gerçi şimdide yavşıyorum ama konumuz bu değil. Dışarı çıkıp arabaya bindim. Benden hemen sonra da o bindi. Suskun bir tip olmadığım için "Bugün sohbetine doyum olmuyo maşallah." dedim. O da gözlerini devirdi ve "Her zamanki halim Arya'cığım." dedi. Suratımı buruşturdum ve radyoyu açtım. Radyoda acayip hayvanlara benziyirsen şarkısı çıkıncaa kahkaha attım ve "Senin için yazmışlar Arda.'' dedim. Arda'da "Sinin için yizmişlir İrdi." diyerek benim taklidimi yaptı ve ölümcül bakış atmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı cünkü ornitorenge benzedi. Bunun üzerine kahkahalarım daha da şiddetlendi. "Kes sesini Arya bozuntusu geldik." dedi. Aşağıya indim ve Arda'ya dil çıkardım. "De siktir looo." dedim ve yürümeye başladım. Derse geç kalmıştık. "Sen sınıfına git ben müdürü bulup sınıfımı öğrenirim" dedim. O da "Peki." deyip gitti. Bildiğin gitti. Katkısız odun. Zar zor kocaman okulda müdürün odasını buldum. E kolej olunca büyük oluyo tabi. O kadar dedim koleje gitmek istemiyorum diye ama dinleyen kim. Kapıyı tıkladım ve 'Gel' sesi duyulunca içeri girdim. Müdür bana tek kaşını kaldırıp baktı. Ben de "Ben yeni öğrenciyim de sınıfımı öğrenmek için gelmiştim." dedim. "Hoşgeldin kızım. Adın soyadın ne?" diye sordu. "Arya Sayer." dedim. Biraz bekledikten sonra (ki bana baya bir zaman gibi geldi) "11-A'dasın iyi dersler." dedi. Teşekkür ettim ve sınıfımı bulupk içeri girdim. Girer girmez herkesin gözü bana çevrilmişti sonuçta yeni öğrenciydim. Tüm erkekler yiyecekmiş gibi bakıyordu. Kızlarda dövücekmiş gibi. Öğretmene döndüm ve "Yeni öğrenciyim." dedim. "Merhaba kendini tanıt bize. Adın soyadın,annenin babanın adı,ne iş yapıyorlar,kardeşin var mı?" dedi. Şimdi ilk günüm olmasa nüfus cüzdanımı da getiriyim mi derdim ama neyse. "Adım Arya. Bence bu kadar yeter. Nereye oturabilirim?" dedim. O da eliyle bir sıra gösterdi.O sırada zaten zil çalmıştı. Gösterdiği sıraya baktığımda Emir'i gördüm. Bizim Emir. İstanbul'daki Emir."Oha Emir." diye bağırdım.
★★★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★★
Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Seni Seviyorum
HumorHayatı boka sarmaya başlayan ama hala içindeki umuttan vazgeçmemiş bir kız ve yaşaması için bir sebep olmadığını düşünen bir oğlanın hikayesi.