-3-

40 8 1
                                    

Multiye bakıınn asnanamsns
*******************************
Sıkıcı bir okul gününü de ( evet ilk günden sıkıcı :P ) kazasız belasız atlatmıştım. Bu okuldaki tüm kızlar sürtük ve taş (istisnalar dışında) tüm erkekler de ukala ve taş. Tabi ki bu okulunda bad boy grubu var. O bad boy grubundaki siyah gözlü çocuk her tenefüs bana bakıyordu. Hayır yani neyime bakıyorsa. Gidip yanına 'Ne bakıyon sivilce mi çıkmış' demek içimden gelse de bari ilk gün rezik olmayayım nasıl olsa yarın kesin olucam mantığıyla oturdum oturduğum yere. Şimdi de bizimkilerle kafedeyiz ama mal mal oturuyoruz. En sonunda "Ayh bana daraltı geliyor böyle önden önden. Biriniz de konuşsun artık amk." dedim. Selin bana bakıp gözlerini devirdi,Ege sabır dilenir gibi yukarı baktı,Emir beni takmadı bile,Abim de telefonuyla mesajlaşmaya devam etti. "İyi. Konuşmayın. Ben gidiyorum o zaman." deyip trip atarak ayağa kalktım ve çıkışa doğru gittim. Sahilde yürüyorken bizimkiler yanıma geldi. Bende "Biliyorum biliyorum beni çok özlediniz. Ama çok sıkıcısınız. Hadi doğruluk cesaret oynayalım." dedim. Selin "Valla bende çok sıkıldım. Arya'ya katılıyorum." dedi. Bende ellerimi çırpıp "O zaman oynuyoruuuuzz." dedim. Sahilden bir pet şişe buldum ve ortamıza koydum. "Şişenin kapak kısmı sorar kıç tarafı yanıtlar. Anlaşıldı?" dedim ve şişeyi döndürdüm. Şişe Kuzey ve Selin de durdu. Selin soruyor Kuzey ise cevaplıyordu. Selin "Doğruluk mu cesa-" derken abim sözünü kesip "Cesaret." dedi. Selin'in kulağına doğru eğildim ve fısıldayrak "Şuradaki sarışın kızlardan birini denize fırlatsın bence." dedim. Selin de benim söylediklerimi abime söyledi. Kuzey de kabul etti. Kızlara doğru yürüdü ve etkileyici bir gülümseme atıp konuşmaya başladı. Ne dediği anlaşılmıyordu fakat kızı kucağına aldı ve denize fırlattı. Kız çığlık atıyordu. Bizde burda kahkahalarla yerlere yatmıştık. Kuzey yanımıza geldi ve göz kırptı. Şişeyi çevirdi. Şişe Ege'yle benim aramda durdu. Soru sormasına fırsat vermeden "Cesaret karşim." dedim. Parmağıyla bir erkek grubu gösterdi ve "Onların yanına gidip adlarını öğren." dedi. "Peki." diyip ayağa kalktım. Emir kıpkırmızı olmuştu. Onlara doğru yürüdüm ve bu grubun siyah gözlü çocuğun olduğu grup olduğunu ögrendim. Hiç bozuntuya vermeden yanlarına gittim. Bozuntu kim ki vericeksin ahshsmskshdhaksns. diyen iç sesime 'de siktir lo' bakışımı atıp o gruba "Merhaba arkadaşlarımla D/C oynuyoruz isimlerinizi ögrenebilir miyim?" deyip yüzüme şirin bir gülümseme gönderdim. Biri öne çıkıp "Ben Aras, arkadaşlarımda sırasıyla Serkan,Eren ve Batuhan." dedi. Bizim siyah gözlünün adı da Batuhanmış öğrenmiş oldum. "Teşekkür ederim." deyip gidiyordum ki Aras "Ve senin adın?" dedi. "Arya. Memnun oldum." deyip bizim gruba gittim. Selin kulağıma "Sence de çok yakışıklı değiller mi?" diye fısıldadı. "Evet hemde çok." diye cevap verdim Batuhanın gözlerinin içine bakarken.
*****************************************
Lütfen oy verip yorumm yapın. Yorumlarınızda çok değerli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çünkü Seni SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin