îceputul

68 6 0
                                    

Îmi închid ghiozdanul în timp ce ies din casă. Mă îndrept spre lift,cobor,iar apoi mă îndrept spre scoală.

Mă numesc Layla,am 14 ani,am ochii căprui,păr castaniu,alte chestii le aflați pe parcurs.

Intru in clasă. Prietena mea Maya mă ia la intrebări:

-Ce ai vorbit aseară cu Matt? spune ea foarte curioasa.

Matt este fostul meu prieten. Ne-am desparțit din cauza prietenei mele Ella(pardon,fosta mea prietenă).

- Mai nimic. Vrea sa se împace cu mine și nu vrea în același timp.
-Adică?

Doamne. E cea mai bună prietenă a mea,dar uneori îmi vine s-o sugrum la cât de curioasă e.

-A zis că vrea să se împace cu mine pentru că ține la mine si chestii dastea. Dar dacă ne-am împaca s-ar supara Ella(fosta lui Matt) si plus că ar simți că practic sunt o rezervă.
-Cum adică rezervă?

Mamă,Maya,mai am un pic si o să sar pe tine.

-Adică prima dată a fost cu Ella dupa cu mine..ne-am despărtit apoi s-a împacat cu ea..și să se împace din nou cu mine? Ar fi aiurea. Aici sunt deacord cu el.
-De ce? Atâta timp cat țineți unul la altul?
-E complicat Maya.

*
Orele s-au terminat.

Ajung acasa,îmi deschid telefonul și văd un apel de la fratele meu Austin. Îl sun inapoi.

-Alo?
-Da.
-Vino la casa părăsită de lângă școală.
-Ăm...bine...

Ce dracu mai vrea omul ăsta de la mine? Ori vrea iar să îl ajut să vândă iarbă,ori...îi place de o colega de a mea.

*
Ajung la casa părăsita unde îl vad pe Austin. Singur. Aiurea. El nu e niciodată singur.

-Ok. Sunt aici. Cu ce vrei să te ajut?
- Bun...încep cu chestia de afaceri.
- Cui vrei sa duc iarbă?
- Lui Emett,spune zâmbind,văzând că deja știam ce vroia.
- Ok. Cealaltă rugăminte?
- E legată de Maya.
- Vrei să te împaci cu ea,nu?
- De ce mereu îmi citești gândurile?
-Sunt sora ta. La ce te așteptai?
- Mă rog. Ma ajuți? Te rog?
-Normal. Ști doar că nu mi-a convenit desparțirea voastră. Mai ales ca v-ati desparțit dintr-un căcat.

---------------------
Știu că nu e prea interesant dar având în vedere că am scris randoom nu mă așteptam să fie ceva wow. O să editez și următoarele capitole în încercarea de a le face mai interesante. Sper să îmi iasă. Puteți lasa comentarii despre cum v-ar plăcea sa continue povestea.

Viața LayleiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum